استاندار هرمزگان گفت: خروج از برجام حقانیت جمهوری اسلامی و چهره کریه آمریکا را به جهانیان نشان داد.

به گزارش جاماش به نقل ایرنا، فریدون همتی روز پنجشنبه در آیین رونمایی از کتاب « انقلاب اسلامی به روایت اسناد ساواک استان هرمزگان»، اظهار داشت: در موضع گیری سران کشورها این مطلب واضح و آشکار بود.
وی ادامه داد: با خروج آمریکا از برجام بیش از گذشته به وحدت، انسجام و حمایت از مسوولان نیاز داریم و باید سخنان امیدبخش زده و بیش از پیش برای مردم ایجاد امید کنیم.
استاندار هرمزگان بیان داشت: هر چقدر همبستگی و وحدت مردم را حفظ کنیم و به آنها امید ببخشیم، دشمن هیچ غلطی نمی ‌تواند بکند.
استاندار هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود به رونمایی از کتاب « انقلاب اسلامی به روایت اسناد ساواک استان هرمزگان» اشاره کرد و اظهار داشت: خلاء ایجاد چنین آثاری در هرمزگان احساس می شد و لازم بود سابقه مبارزاتی مردم این استان در قالب مجموعه مدونی تدوین و منتشر شود.
وی یادآور شد: تدوین این مجموعه چهار جلدی هویت بخشی و نشان دادن نقش این استان در انقلاب اسلامی و به نوعی کارنامه و شناسنامه مردم این استان است.
«کتاب انقلاب اسلامی به روایت اسناد ساواک استان هرمزگان» مجموعه چهار جلدی است که توسط مرکز بررسی اسناد تاریخی وزارت اطلاعات زمستان سال ۹۶ در یک هزار نسخه چاپ شده است.

  • منبع خبر : بندرعباس - ایرنا -