رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظارمان استفاده از نیروهای هرمزگانی در بدنه دولت و استفاده از هرمزگانی‌ها در ترکیب هیئت‌مدیره مناطق آزاد و بنگاه‌های اقتصادی موجود در استان است، چرا نباید هرمزگانی‌ها دیده‌شده و توانمندی‌شان دیده شود و امیدوارم وزیر اطلاعات در این موضوعات کمک و همراه باشند.

به گزارش جاماش به نقل از ایسنا، احمد مرادی در مراسم انقلاب اسلامی در استان هرمزگان به روایت تصویر، افزود: نقش هرمزگان در پیروزی انقلاب اسلامی بی‌بدیل بوده است.

وی بابیان اینکه در قبل از انقلاب اسلامی مواردی که مطالعه می‌کنیم، برخورد سازمان ساواک با توده مردم و کسانی بود که حرف حق می‌زدند، تصریح کرد: پس از انقلاب، سربازان گمنام امام زمان(عج) به دنبال مفسدین اقتصادی و اشرار بوده‌اند و باید همواره قدردان این مجموعه باشیم و هر روز در این چهل سال انقلاب اسلامی با صلابت تر از گذشته بوده است.

مرادی ادامه داد: دستگیری جانی خون‌خوار و خبیث، عبدالمالک ریگی نشان از اقتدار سربازان گمنام امام زمان(عج) در استان هرمزگان بود.

این نماینده مجلس اضافه کرد: هرمزگان هفت شهید انقلاب اسلامی هدیه کرده است و با وجود با شرایط آن زمان، این سختی را آن بزرگان به جان خریدند تا اتصال مرکز به هرمزگان را ایجاد کرده و وقتی کودک اهل سنت هرمزگانی در میان شهدای پیروزی انقلاب اسلامی دیده می‌شود، نشان از فضای تعاملی و وحدت‌آفرین شیعه و سنی در استان هرمزگان است.

مرادی با اشاره به اینکه مردم هرمزگان سیاست زده نیستند و سیاسیون استان در سایه انقلاب اسلامی با یکدیگر به دنبال وحدت هستند، عنوان کرد: اقداماتی که جمهوری اسلامی ایران برای خدمت به مردم انجام داده است، سبب شده است.

وی اضافه کرد: وزیر اطلاعات از وزرای موفق دولت و از وزرای مردمی است که وجودش در دولت برای استان‌هایی مانند هرمزگان که در عین ثروت همچنان در محرومیت به سر می‌برند و ۵۷ هزار نفر در این استان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند، بتوانیم زمینه رشد و زدودن غبار محرومیت از آن را فراهم کنیم.

نماینده مردم هرمزگان در پایان گفت: انتظارمان استفاده از نیروهای هرمزگانی در بدنه دولت و استفاده از هرمزگانی‌ها در ترکیب هیئت‌مدیره مناطق آزاد و بنگاه‌های اقتصادی موجود در استان است، چرا نباید هرمزگانی‌ها دیده‌شده و توانمندی‌شان دیده شود و امیدوارم وزیر اطلاعات در این موضوعات کمک و همراه باشد.