مقام مسئول شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با بیان اینکه متأسفانه در حادثه تونل البرز سه کارگر جان باختند، گفت: هشت کارگر هم مجروح شدند که پنج تن از آنها به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش خبرگزاری ایلتنا و به نقل از فارس، در حادثه آتش‌سوزی تونل البرز در منطقه دو آزادراه تهران-شمال‌ که صبح‌ امروز رخ داد، ۱۱ کارگر مربوط به شرکت پیمانکار، دچار سانحه شدند.

یکی از مسئولان شرکت شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور که به محل حادثه اعزام شده است، در این‌ خصوص گفت: از ۱۱ کارگری که در حادثه امروز تونل البرز دچار سانحه شدند، متأسفانه ۳ تن جان باختند و هشت تن مصدوم شده‌اند.

میرزایی اضافه کرد: از این هشت تن کارگر مصدوم، ۳ تن به صورت سرپایی درمان شدند و پنج نفر هم با آمبولانس اورژانس به بیمارستان منتقل شده‌اند.

وی با بیان اینکه علت وقوع این آتش‌سوزی هنوز به صورت دقیق مشخص نشده است، گفت‌: پیش از این تراکم گاز متان در تونل بزرگ البرز و انفجار آن، علت احتمالی حادثه اعلام شده بود که این موضوع نیازمند بررسی دقیق‌تر است که مسئولان کارگاه در حال بررسی علل وقوع حادثه هستند.

این مقام مسئول در شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با اشاره به اینکه در منطقه بارندگی شدید وجود دارد، گفت: در حال حاضر تونل تخلیه شده است.

انتهای پیام/