حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: می‌خواهند ما با اجرای سند ۲۰۳۰ در کشورهای مسلمان برای آمریکا و انگلیس سرباز و رعیت تربیت کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایلتنا به نقل از مهر، در آستانه روز معلم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز(چهارشنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی، با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

اهم محورهای فرمایشات رهبر معظم انقلاب به شرح زیر است:

-شما معلمان در واقع هویت‌سازی فرهنگی می‌کنید تا جامعه احساس هویت کند.

-تمدن، متکی به فرهنگ است. اگر فرهنگ قوی و غنی نباشد تمدن به‌وجود نمی‌آید. اینجاست که اهمیت سند ۲۰۳۰ معلوم می‌شود؛ لُب کلام این سند این است که نظام آموزشی ما باید سبک زندگی و فلسفه‌ی حیات را بر اساس مبانی غربی به کودک بیاموزد. یعنی شما معلمان در کلاس درستان برای غرب، سرباز درست کنید.

-دلیل اینکه روی سند ۲۰۳۰ آن‌قدر کار می‌کنند، چون در این سند دستورات و توصیه‌ها این است که آموزش و پرورش، مناسبات فکری شاگردان را جوری تنظیم کند که اساس زندگی‌شان طبق تفکر غربی باشد. یعنی شما سرباز درست کنید برای انگلیس و آمریکا و بقیه این وحشی‌های کراوات‌زده و ادکلن‌زده؛ همین‌هایی که آدم می‌کُشند و به آدم‌کش کمک می‌کنند، بدون اینکه خم به ابرو بیاورند. می‌گویند چون به پولش نیاز داریم کمکشان می‌کنیم. حالا می‌خواهند ما در کشورهای مسلمان برای اینها سرباز و رعیت تربیت کنیم. ۲۰۳۰ این است.

انتهای پیام/ ت۴۴