کتاب «خداحافظ سالار» اثر حمید حسام با چاپ هفتادم توسط نشر ۲۷ بعثت در نمایشگاه کتاب تهران عرضه شد.

به گزارش خبرگزاری ایلتنا به نقل از مهر، کتاب «خداحافظ سالار» شامل خاطرات پروانه چراغ نوروزی همسر شهید حسین همدانی که به قلم حمید حسام نوشته و توسط نشر ۲۷ بعثت منتشر شده است، با چاپ هفتادم توسط این ناشر در سی‌ودومیننمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه شده است.

کتاب دیگر حسام «آب هرگز نمی‌میرد» شامل خاطرات سردار جانباز میرزا محمد سلگی هم توسط این ناشر با چاپ چهل و دوم در نمایشگاه عرضه شده است.

«در هیاهوی سکوت» شامل زندگی‌نامه داستانی شهید حاج عباس ورامینی رئیس ستاد لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله به قلم جواد کلاته عربی که اسفند سال گذشته رونمایی شد، امسال با نسخه‌های چاپ اول توسط نشر ۲۷ بعثت عرضه شده است.

از دیگر کتاب‌های جدید این ناشر که سال گذشته چاپ شد و به نمایشگاه آورده شده، «شاهین برآفتاب» درباره شهید غلامعلی پیچک به قلم گلعلی بابایی است که با چاپ دوم در غرفه این ناشر عرضه می‌شود. اثر دیگر بابایی، «رویای آمریکایی» یک کتاب تحلیلی درباره جنگ، صدام حسین و سیاست‌های آمریکاست که مانند کتاب پیشین، با چاپ دومش به نمایشگاه آمده است.

گلعلی بابایی و حسین بهزاد، اثر جدید مشترکی هم با نام «معشوق بی‌نشان» درباره شهید حسن زمانی فرمانده گردان حمزه سیدالشهدای لشگر ۲۷ محمدرسول‌الله دارند که امسال با چاپ اول در نمایشگاه عرضه شده است.