به گزارش خبرگزاری ایلتنا و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال گفت: با مدیران ۱۶ باشگاه لیگ برتری جلسه داشتیم و درباره برخی مشکلات صحبت کردیم. درباره جذب مربیان، بازیکنان خارجی و حضور آن‌ها در ایران صحبت کردیم تا پرونده جدیدی برای فوتبال ایران در آسیا باز نشود. قرار شد شرایط و قوانین جدید […]

به گزارش خبرگزاری ایلتنا و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال گفت: با مدیران ۱۶ باشگاه لیگ برتری جلسه داشتیم و درباره برخی مشکلات صحبت کردیم. درباره جذب مربیان، بازیکنان خارجی و حضور آن‌ها در ایران صحبت کردیم تا پرونده جدیدی برای فوتبال ایران در آسیا باز نشود. قرار شد شرایط و قوانین جدید که ۱۶ مورد است را همه مدیران بررسی کنند و در جلسه دیگر درباره این موضوع گفتگو کنیم.

او تصریح کرد: دی ماه باید به تایلند برویم تا تیم ما به المپیک برود. تیم امید با کرانچار مرحله اول را بالا آمد، اما احتمال دارد از یک مربی ایرانی در ادامه استفاده کنیم. با کرانچار به توافق رسیدیم و جانشین او را معرفی می‌کنیم که سرمربی بعدی قطعا ایرانی است.

تاج گفت: جانشین کی‌روش در تیم ملی فوتبال بزرگسالان خارجی است. سرمربی تیم ملی بزرگسالان تا پیش از فینال جام حذفی معرفی می‌شود.

رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: ما از کارلوس کی‌روش دفاع کردی به عنوان مربی که عملکرد مثبتی داشته و این موضوع دفاع از کشورمان بود و از فرد کی‌روش نبود.

تاج بیان کرد: ما در زمینه حقوقی به مشکلاتی برخورد کردیم. به تعهدات مالی در قبال کی‌روش عمل کردیم، اما جایی پول با تاخیر انجام شد. پولی که قرار بود به حساب کی‌روش واریز شود قرار بود AFC آن را پرداخت می‌کرد.

او تصریح کرد: برای دفاع از علیه کی‌‎روش شکایت کردیم. قرار است به زودی جواب او را بدهیم. در حال حاضر او سرمربی تیم ملی کلمبیا است و باید از طریق فیفا با او صحبت کنیم.

انتهای پیام/