رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه به دنبال انتخاب یک سرمربی خارجی برای تیم ملی هستیم،‌ گفت: هیچ اتفاقی تا الان نیفتاده و تاکید فعلی ما بر این است که باید خودمان را آماده کنیم برای بازی با سوریه و کره جنوبی و تمام عزم ما در همین خصوص است.

به گزارش خبرگزاری ایلتنا و به نقل از فارس، مهدی تاج امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در حاشیه مجمع هیات فوتبال استان قم، با تأکید بر اینکه همه تلاشمان را می‌کنیم که سرمربی تیم ملی را به سرعت انتخاب کنیم اظهار کرد: موانعی را داریم که قابل گفتن نیست که بحث ارز، مبادله اسناد و … از آن است؛ اطلاعات داده شده به سرمربی‌ها در خصوص انتقال پول یکی دیگر از این موارد است که نمی‌شود برای سرمربی‌ها انجام داد و خودمان هم نمیخواهیم به آن دامن بزنیم و مطمئن هستیم که حل خواهد شد.

وی با بیان اینکه فدراسیون به دنبال انتخاب یک سرمربی خارجی برای تیم ملی است افزود: هیچ اتفاقی تا الان نیفتاده و تاکید فعلی ما بر این است که باید خودمان را آماده کنیم برای بازی سوریه و کره جنوبی و تمام عزم ما در همین خصوص است.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به احتمال انتخاب یک سرمربی ایرانی برای تیم ملی فوتبال تصریح کرد: ما برای فضای  که در کشور وجود دارد، چون رهبری تاکید کردند آرایشی وجود دارد برای تحریم و فشار به کشور، تاکید داریم که فوتبال کشور هم باید آرایش دفاعی به خود بگیرد.

وی اذعان کرد: ۱۶ تیم لیگ برتر را جمع کردیم و گفتیم که باید محدودیت‌هایی قائل شویم و به همین خاطر صحبت کردیم که اگر هم بازیکن خارجی می‌آید باید کیفیت بیشتری نسبت به  بازیکنان داخلی داشته باشد نه اینکه بازیکنی بیاوریم و خود او مشکلاتی را برای ما ایجاد کرده و موانعی فراهم کند.

انتها پیام/