حضور مارک ویلموتس در راس کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران در رسانه‌های روسیه بازتاب داشت. بعد از آنکه رسانه‌های داخلی و اروپایی اعلام کردند ستاره سال‌های دور خط حمله تیم ملی بلژیک به عنوان سرمربی جدید تیم ایران کارش را آغاز می‌‌کند، این خبر در رسانه‌های روسیه بازتاب داشت. سایت اسپورت ۲۴ به نقل از مهدی تاج،‌ رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان […]

حضور مارک ویلموتس در راس کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران در رسانه‌های روسیه بازتاب داشت.

بعد از آنکه رسانه‌های داخلی و اروپایی اعلام کردند ستاره سال‌های دور خط حمله تیم ملی بلژیک به عنوان سرمربی جدید تیم ایران کارش را آغاز می‌‌کند، این خبر در رسانه‌های روسیه بازتاب داشت.

سایت اسپورت ۲۴ به نقل از مهدی تاج،‌ رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان عنوان کرد ویلموتس،‌ جانشین کارلوس کی‌روش شده است. این تارنما افزود تمام تشریفات مربوط به عقد قرارداد چهارشنبه (امروز) به صورت رسمی انجام می شود.

این رسانه دستمزد سالیانه مربی تازه‌وارد را ۱٫۵ میلیون یورو در سال عنوان کرد.حتی از رویارویی با سوریه و کره‌جنوبی به عنوان نخستین تجربیات ویلموتس در نقش مسئول فنی جدید ایران نام برد.

اسپورت ۲۴ همچنین اطلاعاتی در مورد ایستگاه‌های مربیگری گذشته مربی ۵۰ ساله به خوانندگانش داد و نوشت: آخرین چالش کاری ویلموتس،‌ تیم ملی ساحل‌عاج بود.پیش از آن و به مدت ۴ سال هدایت تیم ملی کشورش را برعهده داشت.

روزنامه اسپورت‌اکسپرس روسیه نیز خبر شروع همکاری فدراسیون فوتبال کشورمان با مربی بلژیکی را درج کرد. این رسانه معتبر نیز از حضور ویلموتس به عنوان سکاندار جدید تیم ملی ایران نام برد و عنوان کرد با تایید مهدی تاج، شایعات در مورد گزینش سرمربی تیم ایران پایان یافته است.

این رسانه افزود مدت همکاری با مربی اروپایی برای ۳ سال خواهد بود که هر سال ۱٫۵ میلیون یورو دستمزد برایش به ارمغان می‌آورد.