کتاب «آرایش رسانه‌ای» تازه ترین اثر عبدالعلی علی‌عسگری از سوی نشر ساقی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری ایلتنا به نقل از ای، کتاب «آرایش رسانه‌ای «با قلم عبدالعلی علی عسگری رییس رسانه ملی به همراه اسماعیل ارجمندی توسط انتشارات ساقی روانه بازار کتاب شد.

کتاب حاضر که الگوی گام به گام طراحی آرایش رسانه‌ای را مورد بررسی قرار داده است، برای کسانی که علاقمند به آینده شناسی رسانه و مطالعات ارتباطات و ساختار مدیریت رسانه در شرایط نوین رسانه ای جهان هستند قابل مطالعه است.

این کتاب در ۲۰۸ صفحه مصور به چاپ رسیده است.

انتهای پیام/ ت۴۴