مدیرعامل شرکت ترنج درباره شایعه تعطیلی این کتابفروشی توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرگزاری ایلتنا به نقل از مهر، به دنبال انتشار خبری مبنی بر شایعه تعطیلی کتابفروشی ترنجستان سروش، سید محمد حسینی مدیرعامل شرکت ترنج درباره این خبر به واکنش پرداخته و متنی را برای مهر ارسال کرده است.

در متن ارسالی از سوی وی آمده است:

در خصوص شایعه مطرح شده درباره تعطیلی فروشگاه ترنجستان سروش باید بگویم اصلاً بحث تعطیلی این فروشگاه مطرح نشده و حتی احتمال آن هم وجود ندارد. در حدی که ما حتی از طرح چنین شایعه‌ای در یک رسانه رسمی تعجب کردیم. آن هم بدون اینکه خبرنگاری با ما تماس بگیرد و از بنده یا دیگر مسئولین مرتبط سوالی پرسیده شود. این فروشگاه در گذشته در شرایط بسیار سخت هم توانسته راه خودش را ادامه دهد و الان مسئله خاصی در خصوص آن وجود ندارد.

فروشگاه ترنجستان سروش طی این مدت چند ساله فعالیت خود از بدو راه اندازی، چند مدیر داشته است. مدیر فعلی این فروشگاه هم طی چند سال اخیر زحمات زیادی کشیده اند و البته از حمایت‌های ویژه مجمع ناشران انقلاب اسلامی و شرکت ترنج هم برخوردار شده اند تا فروشگاه ترنجستان سروش به یک مرکز فرهنگی محبوب تبدیل شود. برای ایشان هم در ادامه فعالیتشان در سنگرهای دیگر جبهه فرهنگی انقلاب، آرزوی موفقیت می‌کنیم.

هرچند در شرایط نابسامان اقتصادی فعلی و عدم امنیت کسب و کار، ادامه فعالیت یک کتابفروشی مخاطره‌های زیادی دارد اما ترنجستان سروش بناست خدمت رسانی خود ادامه دهد. اکنون هم فقط بحث تغییر مدیریت این فروشگاه مطرح است و ترنجستان سروش با مدیریت جدید همچون گذشته و حتی بهتر از آن فعالیت خود را ادامه خواهد داد.