رئیس دادگستری شهرستان بردسیر گفت: در جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد خیرین بردسیری و شرکت‌های صنایع فولاد کرمان وجهان فولاد ۹۵۰ میلیون ریالی برای آزادی زندانیان نیازمند کمک کردند.
به گزارش خبرگزاری ایلتنا به نقل از میزان، حسین رمضانی زاده هدف از برگزاری جشن‌های گلریزان را کمک به آزادی زندانیان مالی و جرائم غیر عمد عنوان کرد و اظهار داشت:ورود افراد به زندان آسیب‌های متعددی را از جنبه‌های مختلف به اجتماع و دولت وارد می‌سازد.

این مقام قضائی ادامه داد:علاوه بر این با زندانی شدن یک فرد مشکلات متعددی نیز برای خانواده زندانیان بوجود می‌آید که ستاد دیه با همکاری و کمک مردم و خیرین قصد آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد را دارد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین کرمانی، امام جمعه شهرستان بردسیر ماه مبارک رمضان را فرصتی مقدس برای انجام کار‌های خیر و خدا پسندانه دانست و افزود:جشن گلریزان اتفاق مبارکی است که با استفاده از ظرفیت‌های ماه مبارک رمضان در سطح کشور در حال برگزاری است ان شاءالله با وجود کمک‌های خیرین شهرستان بردسیربه ستاد دیه استان آزادی تعدادی از زندانیان این شهرستان میسر خواهد شد.
در ادامه این جشن موسوی قوام رئیس ستاد دیه استان کرمان با اشاره به تاریخچه ستاد دیه افزود: پرداخت بدهکاری زندانیان با اولویت‌هایی همچون نیازمند بودن و آبرو‌مند بودن انجام می‌گیرد.

وی در پایان از کمک بیش از ۵میلیارد تومانی خیرین استان و آزادی ۴۰۰ نفر در سال گذشته خبر داد.

گفتنی است، در این جشن گلریزان مبلغ ۹۵۰ میلیون ریال کمک‌های مادی شهرستان جمع آوری شد که از این میزان شرکت‌های صنایع فولاد کرمان و جهان فولاد هرکدام مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال و همچنین خیرین نیز مبلغ ۳۵۰ میلیون ریال را برای کمک به آزادی زندانیان مالی و جرائم غیر عمد شهرستان بردسیر اهدا کردند.

انتهای پیام/ ت۴۴