سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران به همراه رئیس فدراسیون در نخستین نشست خبری خود شرکت کرد و به تشریح برنامه هایش برای این تیم پرداخت.

به گزارش خبرگزاری ایلتنا به نقل از مهر، مارک ویلموتس که به تازگی قرارداد سه ساله‌ای را با تیم ملی فوتبال ایران امضا کرده است، صبح امروز چهارشنبه به همراه مهدی تاج در نشست خبری شرکت کرد و به تشریح برنامه‌های این تیم پرداخت.

مشروح این نشست در همین خبر تکمیل می‌شود.

خوشحالم در ایران هستم
مارک ویلموتس در ابتدای صحبت‌هایش گفت: ایران را کشوری صاحب فرهنگ دیدم. همانطور که رئیس فدراسیون گفت خوشحالم از اینکه ایران هستند. شرایط خوبی در ایران بود. من سه فرزند دارم و خانواده ام خیلی موافق نبودند که اسباب کشی کنم. اما به هر حال فوتبال است و این نیز بخشی از آن است.

دستیارانم را انتخاب کرده‌ام
ویلموتس درباره اهداف خود برای قبول سرمربیگری تیم ملی ایران تصریح کرد: اهداف مشترک و بزرگی داریم تا برنامه‌های خود را پیش ببریم. می‌خواهیم با تیم‌های باشگاهی رابطه خوبی داشته باشیم. دستیاران خود را برای حضور در ایران انتخاب کرده‌ام. قبلاً با تیم ملی بلژیک کار کرده‌ام و باید بگویم افتخار است تیم ملی را دارم.

هنوز آنالیزور را انتخاب نکرده‌ام
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در ادامه پیرامون انتخاب آنالیزور برای این تیم خاطرنشان کرد: برای آنالیز بازی‌ها فعلاً مسئولی انتخاب نشده است. باید این موضع سریع‌تر اتفاق بیافتد. همکارم از تیم استاندارد لیژ بلژیک می‌آید تا کار را پیش ببریم.

باید به بلوغ فنی برسیم
‌سرمربی تیم ملی فوتبال ایران افزود: بازی‌های تدارکاتی پیش رو قرار است ما را برای شناخت بیشتر و بهتر کمک کند. باید بازی‌های اینچنینی را پیش ببریم تا به بلوغ برسیم. لژیونرها را مورد رصد قرار می‌دهیم. من سابقه کار در تیم‌های مختلف باشگاهی و ملی را دارم. باید کار را بصورت واضح و اساسی پیش ببریم.

ویلموتس درباره فعالیت در تهران تصریح کرد: ایران حالا کشور من هم شده است و همه باید با هم تلاش کنیم به موفقیت برسیم.

انتهای پیام/ ت۴۴