گروسي با اشاره مهلت دستگاه قضايي براي رفع مشكلات واحد فولاد اروميه، گفت: براي رفع مشكلات اين واحد تا ١٥ روز آينده يك گروه كارشناسي براي قيمت گذاري ماشين آلات تشكيل مي شود.

به گزارش خبرگزاري ايلتنا به نقل از ميزان ، گروسی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان‌غربی در تاکید بر رویکرد سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گفت: باید با اعتماد سازی و حل مسائلی از جمله بحث‌های مربوط به تسهیلات بانکی و اصلاحات سندی در راستای اقتصاد مقاومتی حرکت کرد و از راکد ماندن واحد‌های تولیدی که به ضرر اقتصاد استان است جلوگیری نمود.

وی با اشاره به اینکه راکد ماندن واحد‌های تولیدی به ضرر اقتصاد استان آذربایجان غربی است، افزود: مشکلات تولیدکنندگان آذربایجان‌غربی در راستای تحقق شعار سال باید رفع شده و زمینه برای افزایش تولید فراهم شود.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی هدف از برگزاری این جلسات را کمک به تولید کنندگان این استان، رونق تولید و به طبع آن اشتغال‎زایی و افزایش تولید عنوان و بیان کرد: برای رفع مشکلات واحد فولاد ارومیه تا ۱۵ روز آینده یک تیم کارشناسی برای قیمت گذاری ماشین آلات تشکیل می‌شود.

به گفته معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی : مجتمع فولاد ارومیه در بخش قیمت گذاری برای واگذاری با مشکل روبرو است و نبود قیمت گذاری مناسب بانک، سرمایه گذار و فروشنده را در امر واگذاری مجتمع فولاد ارومیه با مشکل مواجه کرده است.