اتاق بازرگانی، صنایع، معادن ‌و ‌کشاورزی تهران در دومین «همایش ملی تشکل‌های اقتصادی، راهبران توسعه» جایزه برتر اتاق‌های پیشرو در حوزه تشکل‌گرایی را به دست آورد.

به گزارش خبرگزاری دبنا، این همایش که عصر روز گذشته، سه‌شنبه ۲۲ مرداد ماه، به مناسبت روز ملی تشکل‌ها و مسئولیت‌های اجتماعی با حضور معاون اول رییس‌جمهور، وزیر صنعت، معدن و تجارت، هیات رییسه اتاق ایران و تهران و مدیران تشکل‌های اقتصادی عضو اتاق بازرگانی در اتاق ایران برگزار شد.

در این مراسم، اتاق بازرگانی تهران به پاس تلاش‌هایی که در عرصه تشکل‌گرایی و اعتلای جایگاه و توان تشکل‌ها داشته‌است، به عنوان برترین اتاق تشکل‌گرا در کشور معرفی شد و غلامرضا ملکی مدیر امور تشکل‌ها و مسئولیت اجتماعی اتاق تهران لوح و نشان برتر این همایش را از معاون اول رییس‌جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت دریافت کرد.

همچنین از اتاق‌های بازرگانی همدان، اصفهان، مشهد و کرمان به عنوان اتاق‌های پیشرو در عرصه تشکل‌گرایی تقدیر به عمل آمد.

تجلیل از پیشکسوتان حوزه تشکل‌ها از دیگر بخش‌های این همایش بود که طی آن از محمدرضا انصاری، عضو هیات نمایندگان اتاق تهران و رییس انجمن صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی، علی شمس‌اردکانی، رییس انجمن تولیدکنندگان و واردکنندگان ماشین‌آلات سنگین معدنی و راه‌سازی و عباسعلی قصاعی، دیگر عضو هیات نمایندگان اتاق تهران و رییس انجمن صنایع چینی ایران تقدیر به عمل آمد.