رئیس اتحادیه قنادان و شیرینی فروشان تهران از برگزاری دومین نمایشگاه توانمندی های قنادان تهران خبر داد. علی بهره مند ریاست اتحادیه قنادان و شیرینی فروشان تهران در گفتگو با دبنا اظهار کرد: نمایشگاه توانمندی های قنادان کشور امسال از روز سه شنبه بیست و سوم تا بیست و ششم مهرماه در مجموعه نمایشگاهی هتل بین المللی المپیک برگزار می شود.

رئیس اتحادیه قنادان و شیرینی فروشان تهران در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری کسب و کار از برگزاری دومین نمایشگاه توانمندی های قنادان تهران خبر داد. علی بهره مند ریاست اتحادیه قنادان و شیرینی فروشان تهران در گفتگو با دبنا اظهار کرد: نمایشگاه توانمندی های قنادان کشور امسال از روز سه شنبه بیست و سوم تا بیست و ششم مهرماه در مجموعه نمایشگاهی هتل بین المللی المپیک برگزار می شود.

وی با بیان اینکه هدف این نمایشگاه ایجاد فرصت تعامل و تبادل افکار و اطلاعات همکاران قناد ما در سراسر کشور است و امید داریم تا در این نمایشگاه پتانسیل ها و توانمندی های همکارانمان به بهترین نحو به معرض دید مخاطبین تخصصی و عمومی برسد.

علی بهره مند ریاست اتحادیه قنادان تهران همچنین در رابطه با تعداد شرکت کنندگان دومین نمایشکاه توانمندی های قنادان کشور گفت: بالغ بر شصت غرفه در نمایشگاه امسال حضور دارند که در آن از دستاورد ها و تولیدات صنعتی، ماشین آلات و مواد اولیه قنادی رونمایی خواهد شد.

بهره مند همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار دبنا در رابطه با دستاورد های این نمایشگاه برای شرکت کنندگان و قنادان اظهار داشت: دستاورد این نمایشگاه این است که با اتصال زنجیره تامین و توزیع و خوشه های صادراتی به یکدیگر و معرفی ظرفیت های شرکت کننده گان به مخاطبین تخصصی و مشتریان داخلی و خارجی رونق اقتصادی و بستر های لازم جهت امور صادراتی برای همکارانمان فراهم شود تا با توجه به توانمندی های همکارانمان بیشترین بهره برداری را در این نمایشگاه به امید خدا شاهد باشیم.

وی همچنین در رابطه با پیشرفت های نمایشگاه توانمندی های قنادان امسال نسبت به سال گذشته افزود: بسیار خوشحال و خرسند هستیم که استقبال صورت پذیرفته از این نمایشگاه تا این لحظه نسبت به سال گذشته اصلا قابل قیاس نیست و رشد چشمگیر و بی نظیری داشته و امیدواریم پس از افتتاح نمایشگاه خوبی را برای همکارانمان شاهد باشیم.

وی همچنین در پایان اظهار داشت که نمایشگاه توانمندی های قنادان با وجود تخصصی بودن برای ورود عموم علاقه مندان نیز آزاد است.

اتمام پیام/