انتخابات برای عضویت در هیات مدیره اتحادیه آموزشگاههای رانندگی استان تهران  روز سه شنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.   به گزارش خبرنگار “دبنا در انتخابات  برای عضویت در هیات مدیره اتحادیه آموزشگاههای رانندگی استان تهران که  روز سه شنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد تعداد ۱۱نفر برای عضویت در هیات مدیره و […]

انتخابات برای عضویت در هیات مدیره اتحادیه آموزشگاههای رانندگی استان تهران  روز سه شنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

 

به گزارش خبرنگار “دبنا در انتخابات  برای عضویت در هیات مدیره اتحادیه آموزشگاههای رانندگی استان تهران که  روز سه شنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد تعداد ۱۱نفر برای عضویت در هیات مدیره و دو نفر برای بازرس شدن درهیات مدیره با هم رقابت خواهند کرد.

بر اساس این گزارش روز ۱۷ مردادماه سال جاری کمیته بررسی تطبیق شرایط داوطلبان عضویت در هیات مدیره و بازرسان اتحادیه های صنفی در محل سازمان صمت تهران برگزار شد که روسای ۱۳ اتحادیه حضور داشتند و مقرر گردید افرادی که مشمول حکم هیات عمومی دیوان عدالت اداری و ماده ۲۲ قانون نظام صنفی هستند از لیست انتخابات کنار گذاشته شده و انتخابات با حضور افراد جدید برگزار شود.

همچنین مرکز امور اصناف و بازرگانان وزارت صمت نیز در روز ۱۴ شهریور ماه طی بخشنامه ای به تمامی روسای سازمان های صنفی ابلاغ کرد که در راستای حکم هیات عمومی دیوان عدالت ادرای ماده ۲۲ قانون نظام صنفی را کاملا اجرا نمایند.

امید می رود تا با اجرای این قانون گردش نخبگان را در هیات مدیره اتحادیه های صنفی سراسر کشور و از جمله پایتخت شاهد باشیم و چسب صندلی ریاست بی اثر شود.

گفتنی است که دهها اتحادیه صنفی دیگر تهران مراحل قانونی اجرای انتخابات را طی کردند و باید زودتر از این اتحادیه انتخابات برگزار می‌کردند حتی برای روزهای اول تیرماه هم زمانبندی برگزاری اعلام شد اما بنا به دلایلی که در محافل صنفی شایع و زبانزد است تا الان در تهران انتخاباتی برگزار نشد. البته لازم به ذکر است که سازمان صمت تهران بخشنامه ها و دستورالعمل های مرکز امور اصناف و بازرگانان وزارت صمت را اجرا می کند.

  • نویسنده : دبنا