نخستین نشست کمیته سوخت شرکت ملی گاز ایران، روز گذشته به ریاست معاون وزیر نفت در امور گاز و با حضور اعضای این کمیته برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری کارونشان” دبنا “به نقل از گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، به‌منظور گازرسانی پایدار در زمستان پیش‌رو، کمیته سوخت در شرکت ملی گاز ایران آغاز به کار کرد و روز گذشته نخستین جلسه این کمیته برگزار شد.

مجید چگنی، مدیرعامل شرکت ملی گاز در ابتدای این نشست با تأکید بر پیگیری دقیق مصوبه‌های کمیته سوخت، گفت: این نشست‌ها هر روز صبح با هدف تأمین پایدار گاز در طول زمستان برای عبور موفق از فصل سرد و اطمینان از تاب‌آوری انتقال گاز برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: به همین دلیل همه مدیریت‌ها و واحدهای مربوطه موظف به کسب آمادگی برای عبوری بی‌دغدغه از فصل سرد سال هستند.

معاون وزیر نفت در امور گاز تصریح کرد: شرکت ملی گاز ایران پیش‌بینی‌ها و اقدام‌های لازم را در این زمینه انجام داده، اما گذراندن زمستانی آرام مانند همیشه، تنها با همکاری و همدلی مصرف‌کنندگان امکان‌پذیر است.

براساس این گزارش، مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران هم در این نشست ضمن ارائه گزارش تولید و مصرف گاز، اهم فعالیت‌های عملیاتی پیش رو و  تغییرات شبکه را بیان کرد، ضمن آنکه مدیران گازرسانی و هماهنگی و نظارت بر تولید نیز مواردی را درباره تولید و گازرسانی و روابط عمومی برای اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی مطرح کردند.