بیست و دومین سالروز تاسیس شرکت هتلهای بین المللی پارسیان با حضور مدیران ستاد، هتل ها و کارکنان هتل های تابعه شرکت هتلهای بین المللی پارسیان برگزار شد.

این مراسم با تلاوت آیات الهی و طنین سرود ملی در سالن جشنها و ضیافتهای کوه نور هتل پارسیان اوین و همزمان به  صورت ویدئو کنفرانس در تمام هتل های گروه پارسیان برگزار شد.

در ابتدای مراسم عبدالعلی مدیربازاریابی و فروش شرکت هتل های پارسیان و دبیر این مراسم در بخش آغازین مروری بر تاریخ تجربه ۹۰ سال حضور هتل های این زنجیره هتل داری در صنعت میهمان‌نوازی، از کلنگ‌زنی هتل قدیم رامسر در سال ۱۳۰۷، تا تاسیس، توسعه و به روزرسانی دیگر هتل‌های پارسیان تا به امروز، شعار سال جدید فعالیت هتل‌های پارسیان را رونمایی نمود، سال بیست و سوم، میهمان‌نوازی هوشمند.

در بخش دیگر این مراسم مهندس میرامینی مدیر عامل شرکت هتل‌های پارسیان ضمن بیان دلایل انتخاب این شعار برای فعالیت پارسیان در سال بیست و سوم بر تلاش برای استفاده از دانش فنی نوین، هوش مصنوعی و مدیریت هوشمند فرایندها از تهیه و تامین مواد و امکانات مورد نیاز، تا شیوه مصرف، ارایه خدمات، مدیریت درآمد، هزینه، مدیریت اطلاعات و ارتباطات بازاریابی و استفاده از بسترهای هوشمندی تجاری از جمله پارسا تاکید نمودند.

مدیرعامل بزرگترین زنجیره هتل های ۴ و ۵ ستاره کشور هویت و بقای هتل های پارسیان را در گرو خدمت شایسته به مردم و تعهد به میهمان نوازی اسلامی و ایرانی دانست.

ایشان با اشاره به آغاز بیست و سومین سال افتتاح شرکت هتلهای پارسیان، با اشاره به ابعاد مغفول مهمان نوازی در هتلها افزود : نزد بسیاری از مسافران بین المللی، میهمان نوازی، صمیمیت و رفتار دوستانه جامعه میزبان عنصری محوری در ارتقای تجربه سفرهایشان محسوب می شود، میهمان نوازی خصلتی اجتماعی و پسندیده در کشورهاست. مهندس میرامینی از کارکنان هتل های پارسیان خواست به ارایه نمونه های مختلف و الگوسازی در میهمان نوازی اسلامی و ایرانی پرداخته و تاکید کرد: با استفاده از پتانسیل ویژگیهای فرهنگی میهماندوستانه به مثابه سرمایه ناملموس توسعه گردشگری در زنجیره هتلها، همکاران ما میتوانند شاهد رشد مجموعه های خود باشند. 

در ادامه با اشاره به شیوع ویروس منحوس کرونا و خسارات ناشی از آن در بدنه صنعت گردشگری، شرکت هتلهای پارسیان را در اجرای مسئولیت های اجتماعی این گروه وابسته به هلدینگ سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان موفق دانست و به بخشی از خدمات هتل های پارسیان در حمایت از مدافعان سلامت و جهادگران داوطلب مبارزه با این ویروس و خدمات رسانی به آسیب دیدگان حوادث طبیعی سالهای ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ در کشور و فعالیتهای ادامه دار ارائه کمکهای مومنانه در کنار خیرین اشاره نمود و آن را توفیقی بزرگ و از برکات رویکرد جهادی و انقلابی در  بنیادمستضعفان انقلاب اسلامی دانست.

مهندس میرامینی با اشاره به حدیث “خَيرُ إخوانِكُم مَن أهدى إلَيكُم عُيوبَكُم” هتل های پارسیان را آماده انتقادات و پیشنهادات برای تسریع حرکت این مجموعه معظم در مسیر بهبود و تعالی دانست و از همکاران خلاق و توانای خود در سراسر کشور خواست در این عرصه با توجه به پیشینه ی غنی فرهنگی ایران، راههای جدیدی برای نشان دادن این ارزش بیابند.  مدیرعامل شرکت هتلهای پارسیان میهمانانی که نقاط ضعف خدمت رسانی و میهمان نوازی را به ما یادآور می شوند یاران ما در راه پیشرفت و تعالی دانست که باید از آنها قدردانی کرد.

در پایان مدیرعامل شرکت هتل های پارسیان سال بیست و سوم فعالیت هتل های ۲۲ گانه پارسیان در ۱۳ شهر کشور را با عنوان پارسیان، سال قدم نهادن در مسیر تحول هوشمند به سوی میهمان نوازی اسلامی و ایرانی عنوان نمود و کانون خلاقیت و نوآوری این شرکت را آماده پذیرش ایده های جدید و هوشمند و همکاری با جوانان خلاق و پرتلاش در زمینه های مختلف مرتبط دانست.

کارکنان هتل های پارسیان در سراسر هتل های آن زنجیره با برگزاری مراسم جشن سالروز تاسیس شرکت هتل های پارسیان در تمامی هتل های ۲۲گانه این روز را گرامی داشتند.

  • نویسنده : همت الله شکری اطاقسرا