رئیس اتحادیه چاپخانه داران گفت : اگر ملاک تغییر شرایط حضور اعضا و عوض کردن روند انتخابات است چرا فقط اصناف شامل این قانون میشوند .

احمد ابوالحسنی در گفت و گو با پایگاه خبری دبنا بیان کرد : این روش، روش درستی نیست و در شرایط موجود با تغییر افراد ما فقط تجربه از دست میدهیم و پیاده سازی این روش افراد مهم و کاربردی اتاق اصناف را حذف میکند که این در آینده برای اتاق اصناف ایران مفید نخواهد بود و با جایگزین کردن افرد جدید باید منتظر ضرر های بزرگی باشیم .
وی در ادامه افزود : سوالی که هم اکنون ایجاد میشود این است که اگر این روند مناسب و به جاست چرا فقط شامل اتاق اصناف میشود ؟ ما اگر منتظر تغییر هستیم و میخواهیم باز خورد داشته باشیم این قانون نباید فقط شامل اصناف شود و مجلس و بسیاری از ارگان های کشور نیز باید به صورت دوسال متوالی و چهارسال متناوب انتخاب شوند.
رئیس اتحادیه چاپخانه داران با تاکید به جابه جایی صنف خود تصریح کرد : صحبت های من مربوط به منافع خودم نمیشود چون با توجه به جا به جایی های اخیر، مدت ۷ سال زمان دارم ولی حذف افرادی که چندین دوره در اتاق بودند و تجربه بسیار دارند قطعا به اتاق آسیب می رساند و انجام این انتخابات به صورت آنی و عدم برگزاری آن در یک سال اخیر شرایط را از قبل هم سخت تر کرده است .

  • منبع خبر : پایگاه خبری دبنا