آیین افتتاحیه مجموعه تولیدی پوشاک بنی جمالی (لوسیفر) در تاریخ ۱۱ دیماه ۱۴۰۰ با حضور دکتر حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف کل کشور و دکتر مهران فرزین برگزار گردید.

در این مراسم مسئولین ارشد شهرستان و جمعی از مدیران حضور بهم رساندند.
آقایان ، مهندس مسعود امرالهی سرپرست دفتر بازرسی و نظارت کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی و مدیر اجرایی بسیج اتاق اصناف ، دکتر مهران فرزین تحلیلگر مسائل سیاسی، جناب آقای یدالله سامنی دبیر کارگروه مبلمان اتاق ایران ، جانشین فرمانده سپاه شهرستان قدس و مهندس کورانی رئیس اتاق اصناف شهرستان قدس
ازجمله حاضرین این جمع بودند.

مراسم افتتاحیه با قرائت آیاتی نورانی از قرآن کریم آغاز شد .

سپس دکتر غلامرضا حسن پور به سخنرانی پرداخت .
وی اظهار داشت : با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری آیت الله سید علی خامنه ای مدظله العالی در خصوص حمایت از تولید ملی و رونق اشتغال و کار آفرینی ؛ خط قرمز ما موانعی هستند که باعث جلوگیری از توسعه و بالندگی تولید ملی میباشند.
ما دشمن این خیانتکاران هستیم و بسیج با تمام قدرت ، ظرفیت و جدیت با این افراد برخورد و مقابله خواهد کرد و با تمام قوا آماده حمایت از تولیدکنندگان کشور و رفع موانع آن ها هستیم.

دکتر مهران فرزین هم در سخنرانی خود اذعان کرد: حمایت از کارآفرینان کشور باید در اولویت باشد ، اما با شرایط کنونی باید برای وضعیت اصناف گریست .
وی خاطرنشان کرد طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی بایستی طراحی و تولید پوشاک متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی باشد پیرو این امر گروه تولیدی لوسیفر با تکیه بر طراحی بومی و ترکیبی از هنر امروزی و جوان پسند کالای خود را با بالاترین کیفیت به مصرف کنندگان ارائه میدهد.

در پایان داوود بنی جمالی مدیر عامل برند لوسیفر با بیان اینکه : گرانی دلار به نفع تولیدکنندگان پوشاک ،و مانع ورود کالای قاچاق شده است ، از تمامی مسئولینی که در توسعه ی صنعت تولید پوشاک نهایت حمایت و همکاری را به عمل آوردند تشکر و قدردانی کرد .

  • نویسنده : لیلا گودرزی