شرکت سفر گشت آسیا با ارائه خدمات باکیفیت و بدون وقفه توانایی رقابت با رقیبان دیگر ومشارکت درمسولیت اجتماعی را تجربه کرده است به همین دلیل با تمکین قانون به رقیب همیشه احترام گذاشته است وهمیشه از نظارت دایم برفعالیت عملکرد شرکت از سوی سازمان بازرسی کل کشور استقبال می کنیم. محمود ذیحق ارگی مقدم […]

شرکت سفر گشت آسیا با ارائه خدمات باکیفیت و بدون وقفه توانایی رقابت با رقیبان دیگر ومشارکت درمسولیت اجتماعی را تجربه کرده است به همین دلیل با تمکین قانون به رقیب همیشه احترام گذاشته است وهمیشه از نظارت دایم برفعالیت عملکرد شرکت از سوی سازمان بازرسی کل کشور استقبال می کنیم.

محمود ذیحق ارگی مقدم مدیرعامل شرکت سفر گشت آسیا در گقت وگو با خبرنگار ” دبنا” با اشاره به قانون مداری محور فعالیت این شرکت تصریح کرد: با دارابودن ۲۰۰ دستگاه خودرو تعداد ۲۵۰۰نفر پرسنل ثابت داریم که نقش محوری در ارائه خدمات حمل ونقل و ترابری به شرکتها وسازمانهای دولتی داریم.

وی بااشاره به توان مالی این شرکت گفت: متاسفانه یکی از گره های مناقصه ها پرداخت پیش پرداخت از سوی سازمانها وشرکتهای است که مناقصه برگزار می کنند. اگر پیش پرداخت از مناقصات حذف شود شرکتهای که توانایی فعالیت دارند بهتر می توانند خدمات ارائه دهند به همین دلیل تقاضا داریم پرداخت پیش پرداخت در مناقصه های خدمات ترابری حذف شود.

محمود ذیحق ارگی مقدم با اشاره به همکاری این شرکت با ۲۱ شرکت وسازمان دولتی گفت: آنچه که خدمات شرکت سفر گشت آسیا را متمایز از رقبا ساخته است عمل بر محور قانون وتحت نظارت مستمر نهادها وسازمان های نظارتی دولتی ازجمله سازمان بازرسی کل کشور است که به دقت بر نحوه انجام مناقصه ها نظارت کامل دارند وماهم از این نظارت استقبال کرده ومی خواهیم عملکرد شرکت سفر گشت آسیا را همیشه زیرذره بین داشته باشند.

مدیرعامل شرکت سفر گشت آسیا با اشاره دریافت پیش پرداخت در قراردادهای خدمات ترابری گفت: مصوبه هیات دولت است که بابت پیمانکاری ترابری پیش پرداخت پرداخت شود وعلی رغم میل باطنی این روند طبق قانون انجام می شود.

وی افزود: به عنوان شخصیت حقیقی مجوز فعالیت از اتحادیه صنف اتومبیل کرایه تهران بزرگ داریم وهمچنین به عنوان شخصیت حقوقی از انجمن کارفرمایی شرکتهای خدماتی وپشتیبانی وفنی مهندسی تهران مجوز فعالیت گرفته ایم ضمن اینکه گواهینامه صلاحیت ایمنی پیمانکاران رتبه یک هم داریم که مدرک اصلی حضور در مناقصه هاست.

محمود ذیحق ارگی مقدم در خصوص نحوه دریافت ماهیانه هزینه کرد هم توضیح داد وگفت: شرکت در خصوص نحوه ومیزان فعالیت رانندگان هیچگونه دخل وتصرفی ندارد وکارفرماست که با نظارت مستمر میزان کارکرد را اعلام می نماید واز حساب مشترک حقوق ها پرداخت می گردد سپس با ارائه فاکتورفروش هزینه ها به اضافه سود بالاسری پیمان به کارفرما ارسال می گردد و پس از کسر کسورات قانونی به پیمانکارپرداخت می گردد.

وی همچنین افزود: در تمام قراردادها قید شده است که کارفرما می تواند ۲۵درصد کاهش ویا افزایش دردریافت خدمات را لحاظ کند وطبق قراردادی که با وزارت میراث فرهنگی وگردشگری داریم هرماه کارفرما میزان دریافت خدمات را اعلام می کند وشرکت هیچ دخل وتصرفی در کارکرد رانندگان ندارد.

این گزارش حاکیست که مدیرعامل شرکت سفر گشت آسیا که از جانبازان دفاع مقدس است با سرمایه گذاری شخصی توانسته است موفقیت های چشمگیری در ارائه خدمات حمل ونقل وترابری با سازمانهای دولتی داشته باشد به همین دلیل در اکثر مناقصه ها باقدرت حضور می یابدو حتی دربرخی مواقع برای اینکه دیگر شرکتها هم فعالیت داشته باشند خودروها را در اختیار دیگر شرکت ها قرار می دهد تا کارکنان آن شرکت ها هم کار کنند وبیکار نشوند.

گفتنی است که در پرونده کارت سوختی که سالها قبل برای محمود ذیحق ارگی مقدم تشکیل شده بود دادگاه در نهایت حکم به تبرئه شدن وی از اتهامات وارده صادر کرد.

لازم به یادآوری است که خبری که قبلا برای ساعتی برروی خروجی این پایگاه خبری قرارگرفته بود دستاویزی برای تسویه حساب های شخصی برخی افراد در شبکه اجتماعی قرارگرفته است این درحالی است که خبر مورد نظر بلافاصله از خروجی حذف گردید تا پس از مصاحبه با مسوولان شرکت تشریفاتی سفر گشت آسیا خبری صحیح منتشر شود.

  • نویسنده : همت الله شکری اطاقسرا