رئیس اتحادیه بنکداران پارچه فروشان گفت: ادغام اتحادیه های باید با کارشناسی های دقیق تر انجام شود تا در آینده با مشکلات جدید مواجه نشویم .

محمد ولدخانی در گفت و گو با پایگاه خبری دبنا گفت : بحث ادغام اتحادیه ها نیازمند همفکری بیشتر است . اتحادیه های همگن ، با ادغام شدن میتوانند برای اصناف مفید باشند ولی ادغام کردن یک سری از اتحادیه های بزرگ که دارای زیرمجموعه های بسیار هستند باید با برنامه ریزی انجام شود، تا در آینده برای این صنف مشکلی ایجاد نشود .
وی اظهار کرد : بعضی از اتحادیه ها توانایی ادغام شدن ندارند، اتحادیه پارچه فروشان نزدیک به ۴۰۰۰ عضو رسمی دارد و اگر قرار بر ادغام آن با اتحادیه های همگن در حوزه پارچه باشد، مدیریت این حجم از اعضا بسیار سخت میشود چرا که مسائل هر صنف باید به صورت تخصصی اداره و برنامه ریزی شود و قطعا نمیتواند مثل قبل عملکرد مفیدی برای کشور داشته باشد .
با پررنگ شدن بحث انتخابات تعدادی از اعضای اتحادیه ها با گرفتن پروانه کسب در زمینه های مختلف کاندیدای اتحادیه های دیگر میشوند وی در ادامه گفت : افرادی بدون تخصص در حوزه های دیگر اصناف با استفاده از پروانه کسب ، وارد اتحادیه های دیگر میشوند و بدون رد کردن بازه زمانی چند ساله به راحتی در اتحادیه های دیگر عضو میشوند و به دلیل نداشتن تجربه کافی در این حوزه نه تنها نفعی برای صنف نخواهند داشت بلکه بیشتر به دنبال جایگاه و موقعیت خود هستند.