با قدرت گرفت تولیدات داخلی و سختگیری های انجام شده پیرامون واردات پوشاک، بازار عید امسال سکوی پرش بزرگی برای تولیدکنندگان ایرانی خواهد بود.

درحالی به بازار پرتقاضای شب عید پوشاک نزدیک می‌شویم که برخی کارشناسان و تولیدکنندگان معتقدند پررنگ شدن مبارزه با قاچاق کالا در سطح عرضه باعث شده تا جلوی تقریبا بیش از ۹۰ درصد محصولات موجود بازار پوشاک، که به طور غیرقانونی وارد کشورمان میشدند گرفته شود و عاملی در رونق کسب و کار تولیدکنندگان داخلی شود.

با پیشرفت در عرصه تولیدات داخلی دیگر نیازی به واردات کالا های خارجی به داخل کشور نیست و با محدود شدن واردات در حوزه پوشاک بسیاری از تولیدکنندگان زمین مناسب برای پیشرفت را پیدا کردند . رئیس اتحادیه پوشاک تمام تلاش خود را جهت رفع موانع تولییدکنندگان به کار خواهد گرفت تا محصولات ایرانی به راحتی داخل بازارعرضه شوند .

دست‌کم در دو سال اخیر تولید به‌ واسطه اثرات و پیامدهای زیان‌بار تحریم‌ها و شیوع بیماری کرونا به‌ شدت آسیب دیده است.ولی با روی کار امدن دولت سیزدهم و حمایت های رئیس اتحادیه پوشاک از تولیدکنندگان داخلی، آینده این صنف بسیار روشن است و ما منتظر خبر های خوبی برای سال اینده هستیم.