رئیس اتحادیه پوشاک گفت: ما تمام تلاش خودمان را برای ارائه خدمات به مردم انجام میدهیم و تکریم ارباب رجوع سر لوحه کار اتحادیه پوشاک است .

ابوالقاسم شیرازی روز دوشنبه ۴ بهمن در جمع خبرنگاران گفت: سرلوحه کار ما خدمت به مردم و مراجعه کنندگان است ما هر روز تمام تلاش خود را جهت بهبود عملکرد پاسخگوییمان انجام میدهیم تا تمامی مراجعه کنندگان با خیال راحت کارهایشان را انجام دهند.
وی در ادامه ضمن تکریم و تشکر از حضور دبیر کل کانون نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی اظهار کرد : عملکرد ما در اتحادیه و اداره بخش های مختلف بر عهده بانوان است ، از بخش خدمات تا پذیرایی توسط خانم ها انجام میشود و مسئله عفاف و حجاب تمامی کارکنان به درستی رعایت میشود چرا که ما به عنوان بخش بزرگی پوشاک موظف هستیم حجاب را به بهترین شکل رعایت کنیم تا در زمان تذکر به ناهنجاری های موجود در واحد های تولید یا فروش مورد نقد قرار نگیریم .
حسین سبحانی نیا در پاسخ به بیانات ابوالقاسم شیرازی گفت:طبعا این انتظار هست‌ که مرکز و هسته اولیه مجوعه پوشاک در رعایت حجاب کوشا باشند، تمامی بانوان مشغول کار در این محیط در استفاده از عفاف و حجاب نمونه هستند و‌ به خوبی قواعد را رعایت کردند و طبیعی است که یک واحد صنفی که تولیدکننده و عرضه کننده واحد پوشاک است خودش مقید به فرهنگ عفاف و حجاب باشد