شهردار پرند دستورات لازم جهت پیگیری و اجرای دقیق برنامه‌های شهرداری را به معاونین و مدیران مربوطه صادر کرد.

به گزارش ایرسا آنلاین به نقل از سرویس مدیریت شهری افق تهران، در جلسه شورای معاونین شهرداری پرند به ریاست اله یاری و حضور کلیه معاونین و مدیران شهرداری، ظهر امروز برگزار شد.

اله یاری در ابتدای این جلسه ضمن تسلیت به مناسبت رحلت عالم ربانی آیت الله صافی گلپایگانی و گرامیداشت ایام الله فجر، بر تلاش مضاعف معاونین و پرسنل شهرداری در راستای تحقق مطالبات شهروندان گرامی و همچنین پیشبرد برنامه های مدیریت شهری در حوزه های مختلف تاکید کرد.

وی در این جلسه با بیان اینکه مردم ولی نعمتان مسئولان هستند، افزود: از همه نیروهای شهرداری پرند انتظار دارم که تمام توان و ظرفیت خود را در جهت خدمت به مردم فهیم پرند بکار بگیرند و از هیچ کوششی برای جلب رضایت شهروندان و اجرای صحیح و دقیق برنامه‌های شهرداری دریغ نکنند.

در این جلسه هر یک از معاونین گزارشی از عملکرد حوزه ی تحت مدیریت خود ارائه داده و در خصوص اقدامات پیش روی شهرداری گفتگو به عمل آمد.

شهردار پرند نیز دستورات لازم جهت پیگیری و اجرای دقیق برنامه‌های شهرداری را به معاونین و مدیران مربوطه صادر کرد.

همچنین همزمان با آغاز ایام الله دهه فجر، حضرت آیت الله صدیقی امام جمعه موقت تهران، شامگاه سه شنبه پس از نماز مغرب و عشا در مسجد امام حسن مجتبی(ع) پرند در جمع پرشور اقشار مختلف مردم و مسئولان شهرستان رباط کریم و شهر پرند سخنرانی کرد.

آیت الله صدیقی در این مراسم که با حضور احمدی فرماندار رباط کریم، حجت الاسلام والمسلمین کاظمی امام جمعه پرند،  اله یاری شهردار پرند، اعضای شورای اسلامی شهر، سرهنگ ارشدی فرمانده سپاه و سایر مدیران شهری برگزار شد، در خصوص دوران ستم شاهی و پیروزی انقلاب اسلامی سخنرانی کرد.

خطیب نماز جمعه تهران در بیانات خود ضمن تسلیت رحلت فقیه عالی قدر حضرت آیت الله صافی گلپایگانی، به جنایات و سرسپردگی حکومت طاغوت اشاره کرد و اظهار داشت: ملت مومن ایران با اتکا به ایمان الهی و رهبری حضرت امام خمینی (ره)، بساط نظام وابسطه به ابر قدرت های جهانی و آمریکای جنایتکار را در هم پیچید.

آیت الله صدیقی در بخش دیگری از سخنان خود، به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)، سلام ایشان را به مردم شریف و انقلابی شهر پرند رساند و برای مردم و مسئولان پرند آرزوی توفیق، سلامتی و موفقیت نمود.

همچنین در این مراسم استاد محمدحسن موحدی، قاری بین المللی به تلاوت آیاتی از قرآن کریم پرداخت.

گفتنی است، آیت الله صدیقی به دعوت شهرداری پرند در این مراسم حضور یافت و در پایان نیز تابلویی از سوی مدیریت شهری و مسئولان شهر پرند به ایشان به عنوان هدیه تقدیم گردید.