نماینده ی برند نانو اویل اذعان داشت با توجه به دستورات مقام معظم رهبری در خصوص جلوگیری از فرارمغز ها، ما استفاده از نخبگان را در اولویت قرار میدهیم.

علی فروتن نماینده برند نانو اویل چندی پیش از یک محصول جنجالی در جهت کاهش هزینه های سرویس کوتاه مدت اتومبیل ها خبر داد ، کماکان این محصول در آلمان تولید می شود.
وی با اشاره به این نکته که باید بجای واردات ، باید به تولید محصول در داخل کشور پرداخت ؛ از مسئولین مربوط تقاضای همکاری داشت.


همچنین وی افزود : امروزه ایران به نقطه ای دست پیدا کرده است تا هرآنچه که نیاز دارد تولید کند و نیازی  واردات  ندارد.
فروتن اشاره کرد : سرمایه های کشور ما نخبگان هستند منتهی باید دانش علمی به روز شود ، محوریت ما عمل به دستورات مقام معظم رهبری در جهت به کار گیری نخبگان ، ایجاد کارآفرینی و کاهش آلایندگی کلانشهر های کشور است.


در همین راستا میکوشیم برای ثبت یک شرکت دانش بنیان تا به کمک نخبه های این مرز و بوم و بکار گیری نیروی کاملا خودساخته که به لحاظ علمی هم سطح تکنولوژی روز دنیا بلکن چند قدم جلوتر باشند.
نمایند انحصاری نانو اویل  با بیان این که این مکمل میتواند به بهبود فرآینده بازدهی موتور جهت کاهش استهلاک ، افزایش شتاب خودرو ،کاهش آلایندگی و ماندگاری روغن موتور تا مسافت ۵۰ هزار کیلومتری؛  ادعا کرد میتوانیم نه تنها جهت تولید در ایران بلکه میتوانیم یکی از صادرکنندگان محصول نهایی به کشور های حوزه ی خلیج فارس باشیم.

  • نویسنده : لیلا گودرزی