تعویض روغن یک مسئله مهم و حیاتی برای رانندگان و علاقه مندان به ماشین است درست در زمان مشخص و قبل از آسیب دیدن مونور باید تعویض شود.

نماینده برند نانو اُیل در گفت و گو با پایگاه خبری دبنا گفت: مسئله تعویض روغن موتور بسیار مهم است ولی بازه زمانی تعویض آن و رسیدگی به ماشین برای خیلی از رانندگان مشکل ایجاد میکند نانویت یک مکمل کامل است که بسیاری از این دغدغه ها را حل میکند و روند کار ماشین را با کمتر کردن استحکاک ، آلایندگی و کاهش مصرف سوخت بهتر میکند .

تعویض روغنی‌ها می‌گویند بهتر است روغن موتور خودرو را پس از طی مسافت ۴۸۰۰ کیلومتر یا با گذشت سه ماه تعویض کنیم؛ اما آیا واقعا این کار را می‌کنیم؟ تعویض روغن موتور بر حسب مسافت طی‌شده امر رایجی است و اغلب راننده ها آن را رعایت می‌کنند.

علی فروتن در ادامه افزود: به صورت متوسطه هر ماشین پس از گذراندن ۴۸۰۰ کلیلومتر موظف است روغن ماشین را قبل از آسیب دیدگی تعویض کند ولی این میزان میتواند با استفاده از مکمل از ۴۸۰۰ کیلومتر به ۵۰ هزار کیلومتر تغییر کند با یک بار استفاده از نانویت روغن موتور علاوه بر تصفیه محفظه روغن ماشین را بدون نیاز به تغییر روغن تا مسافت ها به حرکت می اندازد.

  • نویسنده : دنیا رنگ وبوی