با حضور دکتر غلامرضا حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف؛ بازاریان و فعالان اقتصادی کشور نشست تخصصی کارگروه صنایع چوب و مبلمان بسیج تخصصی اتاق اصناف ایران با حضور روسای اتحادیه های صنفی درودگران؛ مبل سازان شهرستانهای سراسر کشور برگزار شد. در این نشست رفع مشکل تهیه مواد اولیه و توجه به صادرات مورد تاکید اعضا قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری کار و نشان دبنا ، این نشست تخصصی با محوریت رسیدگی به مشکلات صنایع چوب و مبلمان کشور با حضور دکتر غلامرضا حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف و یدالله سامنی عضو هیئت مدیره کارگروه بسیج اصناف برگزارشد.

جمعی از مشاوران و دستیاران سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور و تجار مواد اولیه صنعت چوب و مبلمان در راستای رسیدگی فوری به مشکلات اصناف و صنایع چوب و حمایت از کارآفرینان این حوزه در جلسه حضور داشتند که مصوبات لازم و برنامه ریزی و هماهنگی های لازم صورت گرفت.

در این جلسه ، یدالله سامنی در خصوص مشکلات و چالش های این حوزه به موارد متعددی از جمله فرهنگ کار گروهی ، اصلاح ضریب مالیاتی ،فعالسازی ظرفیت های سازمان فنی حرفه ای ،ورورد طراحی و نوآوری های دانشگاهی به صنعت چوب، سهولت در بدست اوردن مواد اولیه با کیفیت برای تولیدکنندگان ، اولویت بندی مشکلات تولید،بحث نمایشگاه های تخصصی ، بحث چگونگی استفاده از پتانسیل زندانیان برای کار در کارخانه ها و فعالیت های کارگروه تخصصی بسیج پرداختند.