رئيس اتحاديه توليدکنندگان و فروشندگان پوشاک تهران با تاکيد بر سردي حاکم بر بازار پوشاک از مردم خواست با حمايت از توليدات داخلي پوشاک به اين صنعت کمک کنند.

به گزارش پایگاه خبری کار و نشان دبنا به نقل از اتاق اصناف تهران ، ابوالقاسم شيرازي، رئيس اتحاديه توليدکنندگان و فروشندگان پوشاک تهران اظهار داشت: داغ نبودن بازار پوشاک، دلائل مختلفي مانند رشد بي رويه قيمت ها و تورم، رقابت هاي ناسالم، ناتواني و کم بضاعتي خانوار در خريد پوشاک و بسياري موارد ديگر دارد.

وي افزود: زماني پوشاک در سبد خانوار مثل خوراک و مواد اوليه جايگاهي داشت، اما در حال حاضر ناتواني و کم بضاعتي خانوار در خريد پوشاک باعث شده از سبد مصرف آنها خارج شود. اگر خانواري امروز براي مثال سه قلم پوشاک نياز داشته باشد بيشتر از يک قلم خريد نمي کند.

رئيس اتحاديه توليدکنندگان و فروشندگان پوشاک تهران با اشاره به فعاليت فروشندگان پوشاک در فضاي مجازي خاطر نشان کرد: فروشگاه هاي پوشاک مجازي را نمي توان گفت يک پديده مضر است يا نيست، زيرا بايد به اين سمت و سو هم رفت تا بتوان در فضاي مجازي فروش داشت؛ البته فضاي مجازي که قانون مند هستند نه آن ها که با تقلب و سوء استفاده در حال فروش کالا در اين فضا مي باشند.

وي عنوان کرد: توليدکننده پوشاک با بي ثباتي قيمت ها مواجه است و اين بي ثباتي بيشتر متاثر از بي ثباتي قيمت ارز است.

رئيس اتحاديه توليدکنندگان و فروشندگان پوشاک تهران با بيان اينکه پوشاک توليد داخل با وجود همه تبليغات سوء يک کالاي باکيفيت است گفت: از مردم مي خواهيم با خريد پوشاک توليد داخل، از صنعت پوشاک کشور حمايت کنند تا فعالان و توليدکنندگان در اين عرصه بتوانند با انگيزه و رغبت به امر توليد بپردازند.