به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین؛ اولین جلسه کارگروه ساماندهی مد و لباس استان قزوین به منظور تبیین و تشریح وظایف دستگاه های عضو در ساماندهی مد و لباس و پوشاک استان براساس آیین نامه کارگروه مد و لباس کشور و همچنین همکاری در برگزاری نمایشگاه استانی مد و لباس با حضور اعضای این کارگروه در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین برگزار شد.
در این نشست دکتر محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس، محمد حسین فائزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، خورشیدی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی و دبیر ستاد عفاف و حجاب استان، علیخانی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری، افضلی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، حجت الاسلام فاطمی نسب مدیرتولید صدا و سیمای مرکز قزوین، حجت الاسلام محمد زاده معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین و برجی مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین حضور داشتند.
سعید جام آبادی مدیر خصوصی نمایشگاه مد و لباس در این جلسه بیان کرد: تاکنون نمایشگاه های متعددی در سراسر کشور برگزار شده که در این میان نمایشگاه مد و لباس شهر همدان با استقبال حضور ۱۲ هزار نفری علاقمندان مواجه شد.
وی افزود: بیشترین تعداد بازدیدکننده از نمایشگاه مد و لباس مربوط به شهر اصفهان است که در مدت ۳ روز بالغ بر ۷۰ هزار نفر از این نمایشگاه دیدن کردند.
این مسئول عنوان کرد: نبود فروشگاه های عرضه این کالاها در سطح کشور و درخواست بالای مردم نیازمند آن است که ما بتوانیم فروشگاه های دائمی جهت ارائه این تولیدات ایجاد کرده یا اینکه نمایشگاه های مقطعی و فصلی برای عرضه این محصولات دایر کنیم.
وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه بالغ بر ۴۰۰ تولیدکننده از ۱۱ استان کشور شناسایی شده‌اند که از آنان دعوت می شود در نمایشگاه های استان های مختلف حضور پیدا کنند.
جام آبادی بیان کرد: میانگین برگزاری نمایشگاه عرضه مد و لباس در تهران تقریبا هر دو هفته یکبار است که همواره با استقبال علاقمندان مواجه می شود و تلاش می‌کنیم تا نمایشگاه ها برای تمامی ذائقه ها طراحی شود تا شاهد تنوع محصولات برای مخاطبان باشیم.
وی عنوان کرد: حمایت از تولید کنندگان و طراحان و فراهم شدن دسترسی آسان عموم مردم به محصولات از اهداف برگزاری نمایشگاه های مد و لباس است.
جام آبادی در پایان گفت: نمایشگاه مد و لباس استان قزوین در تاریخ اول و دوم تیرماه امسال از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب در سرای سعدالسطنه برگزار خواهد شد که امیدواریم با اطلاع رسانی مناسب، شاهد استقبال خوب شهروندان قزوینی از این نمایشگاه باشیم.
  • منبع خبر : روابط عمومی ارشاد استان قزوین