رئیس اتحادیه پوشاک گفت : برگزاری نمایشگاه ها مایه غرور و خوشحالی من است و راهی برای نشان دادن موفقیت ها و توانمندی های کشور به مردم است .

ابوالقاسم شیرازی در گفت و گو با پایگاه خبری دبنا گفت : امروز ۲۴ دی ماه ما شاهد برگزاری هشتمین نمایشگاه کفش کیف چرم و صنایع وابسته که به خوبی توانسته با کنار هم قرار دادن تمامی صنایع بزرگ از جمله کیف و کفش در کنار هم سرمایه های کشور و توانمندی هایشان را به نمایش بگذارد و با توجه به غرابت این صنعت با صنعت پوشاک این افتخار باعث خوشحالی صنعت پوشاک نیز هست .
وی در ادامه ضمن قدردانی از اقای شجری اظهار کرد : فعالیت های ایشان پیرامون صنعت کفش و برگزاری نمایشگاه قابل تقدیر است و به دلیل نزدیکی صنعت کفش و پوشاک نمیشود ان ها را از هم جدا کرد وقتی ما میگوییم پوشاک در واقع یک کلمه عام است و از نوک پا تا نوک سرپوشاک محسوب میشود و بخش دیگری که زینت بخش انسان است بعد لباس همان کیف و کفش است .
رئیس اتحادیه پوشاک تصریح کرد : در این نمایشگاه ها کار رسانه بسیار مهم است که بتواند این موفقیت ها و توان های تولیدی کشور را بازنشر کنند و زمینه را برای اگاهی تمامی مردم فراهم سازد . توانمندی های صنعتگران ایرانی در این بخش و بخش های دیگر قابل ستایش است و اکنون که توانسته در زمینه کفش انقدر پیشرفت داشته باشد باید دیده شود تا از حمایت های دولت نیز بهره ببرد .