رئیس هیئت مدیره انجمن صنایع چرم ایران گفت : با پیشرفت هرچه سریع تر چرم سبک ارتباط بین کفش و پوشاک قوی تر خواهد شد .

علی حسن زاده دلیر در گفت و گو با پایگاه خبری دبنا گفت : تا به اینجا هشتمین نمایشگاه کفش کیف چرم و صنایع وابسته به خوبی توانسته صنایع خود را به نمایش بگذارد و تولیدکنندگان برتر کشور را کنار هم جمع کنه، ما امیدواریم این روند ادامه داشته باشد و در سال آینده شاهد نمایشگاهی بزرگ تر و پر بار تر از امسال باشیم .
وی در ادامه ضمن تشکر از همکاری های انجام شده برای برگزاری نمایشگاه اظهار کرد : با توجه به عملکرد قوی نمایشگاه تا الان امیدواریم بتوانیم در صنعت کفش، کیف و کمربند خدمات ارزنده ای به کشور برسانیم و این صنعت و عملکرد هایش را به خوبی به مردم نشان دهیم . امسال هم با ورود مخاطبین تخصصی و بازدید از مواد اولیه لازم در این صنعت مثل( زیره های شیمایی صنعت چرم) این نمایشگاه توانست در حوزه تخصصی نیز فعالیت های لازم را داشته باشد .
رئیس هیئت مدیره انجمن صنایع چرم ایران تصریح کرد : اگر بخواهیم ارتباط خوبی بین دو صنعت پوشاک و کفش ایجاد کنیم لازم است در یک سری از صنایع قوی تر و سریع تر از قبل کار کنیم تا بتوانیم این دو صنعت را بهم متصل کنیم . اگر تولیدکنندگان ما بتوانند کیفیت و حجم لازم را در تولید چرم سبک ایجاد کنند به زودی این دو صنعت بزرگ با هم ادغام خواهند شد و این اتفاق موفقیت های بزرگی را به همراه خواهد داشت .

  • نویسنده : دنیا رنگ وبوی