رئيس هيئت مديره كفش شيما گفت: ما خط دفاعی این دولت هستیم؛ اگر حمایت‌های لازم انجام نشود و سد تولید کنندگان بشکند، بیشترین آسیب به دولت وارد خواهد شد .


محمد عرب در گفت و گو با پایگاه خبری دبنا گفت :سال ۱۴۰۰ سال سختی بود و با تغییر رئیس جمهور و ایجاد تغیرات در کابینه دولت جدید، چندین ماه قبل و بعد از انتخابات، در صنف‌های مختلف ما شاهد مشکلات وبی‌ثباتی بودیم .درحال حاضر برنامه صنعت کفش به اسفند ۱۴۰۰ رسیده و یکی از خواهش هایی که از مردم دارم این است که با خرید کفش ایرانی صنعت کفش ایران را تشویق کنند.

وی در ادامه افزود: چشم انداز من نسبت به سال ۱۴۰۱ خیلی متغیر است چرا که ما مجبوریم مواد اولیه را گران تهیه کنیم و از طرفی با طرح افزایش ۵۷ درصدی حقوق کارگران، هزینه ها تغییر خواهد کرد و به علت بالا رفتن قیمت نفت و اثر معکوس آن بر قیمت دلار برای صادرات محصولات به مشکل خواهیم خورد. پس ما ممکن است با سه مجهول مختلف برخورد داشته باشیم و امیدارم که بتوانیم، با تمام مسائل، روند تولید را جلو ببریم .

رئيس هيئت مديره كفش شيما تصریح کرد: یکی از مسائل مهم این است که مسئولین در این جنگ اقتصادی در کنار تولیدکنندگان باشند و قوانین غیر ضروری را کنار بزنند و به جای طولانی کردن مسائل و عدم رسیدگی به آن، به فکر حلِ مشکلات باشند. ما الان با بروکراسی سنگین ادرای رو برو هستیم و این مسئله صنعت کفش را تهدید میکند و اگر این مسئله را حل نکنیم و به جای رسیدگی به هر مشکل هر بخش، بخش های دیگر را قربانی کنیم صنعت های بزرگ شکست خواهند خورد.

  • نویسنده : دنیا رنگ وبوی