درپي پيگيري‌هاي مستمر اتاق هاي اصناف کشور و رايزني اتاق هاي اصناف تهران و ايران مبني بر تخصيص بسته حمايتي متناسب با خسارت‌هاي ناشي از محدوديت‌هاي کرونايي بر اصناف، معاون وزير کشور و دبير قرارگاه عملياتي ستاد ملي مبارزه با کرونا، در نامه‌اي به معاون اقتصادي رئيس‌جمهور خواستار تهيه بسته حمايتي جديد براي اصناف و کسب‌وکارهايي شد که بيشترين خسارت را از محل شيوع بيماري متحمل شده‌اند.

درپي پيگيري هاي مستمر اتاق هاي اصناف کشور و رايزني اتاق هاي اصناف تهران و ايران مبني بر تخصيص بسته حمايتي متناسب با خسارت هاي ناشي از محدوديت هاي کرونايي بر اصناف، معاون وزير کشور و دبير قرارگاه عملياتي ستاد ملي مبارزه با کرونا، در نامه اي به معاون اقتصادي رئيس جمهور خواستار تهيه بسته حمايتي جديد براي اصناف و کسبوکارهايي شد که بيشترين خسارت را از محل شيوع بيماري متحمل شدهاند.

به گزارش اتاق اصناف تهران، بابک دينپرست» معاون وزير کشور و دبير قرارگاه عملياتي مقابله با کرونا، در نامه اي به معاون اقتصادي رئيس جمهور خواستار اجراي بند (۱۲) مصوبات هشتادمين جلسه ستاد ملي مديريت کرونا شد.

در بند (۱۲) مصوبات آخرين جلسه ستاد ملي مديريت بيماري کرونا به تهيه بسته حمايتي جديد براي اصناف و کسبوکارهايي تأکيد شده است که بيشترين خسارت را از محل شيوع بيماري متحمل شدهاند.