سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: در حال حاضر 80 درصد جایگاه‌ها امکان سوخت‌گیری با نرخ آزاد بنزین دارند همچنین بیش از 220 جایگاه هم امکان سوخت‌گیری با کارت سوخت دارند و به سامانه وصل شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری کارونشان “دبنا “به نقل از فارس، فاطمه کاهی در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس درباره آخرین وضعیت سوخت‌رسانی در جایگاه‌های سوخت در کشور بیان کرد: در حال حاضر ۸۰ درصد جایگاه‌ها امکان سوخت‌گیری با نرخ آزاد بنزین را دارند که از لحاظ تعداد حدود ۳۰۰۰ جایگاه از ۳۷۰۰ جایگاه موجود در کشور است.

وی ادامه داد: بیش از ۲۲۰ جایگاه هم امکان سوخت‌گیری با کارت سوخت را دارند و به سامانه وصل شده‌اند.

کاهی  گفت: تا ظهر امروز ۱۰۰ درصد جایگاه‌های سوخت به صورت دستی وارد مدار می‌شوند. اما اتصال جایگاه‌ها به سامانه سوخت کمی زمانبر خواهد بود زیرا تک تک جایگاه‌ها را باید با حفظ ملاحظات امنیتی به سامانه وصل کرد.

سخنگوی شرکت ملی پخش اظهار داشت: امیدوارم که با تلاش همکاران شرکت پخش تعداد جایگاه‌هایی که به سامانه وصل می‌شوند و امکان سوخت‌گیری با کارت سوخت را دارند افزایش یابند.

وی‌ گفت: در تهران اوضاع جایگاه‌ها سوخت بهتر از مابقی کشور است زیرا تیم مرکزی نیز در حال کمک به تیم استانی است، از حدود ۲۷۰ جایگاه سوخت موجود در تهران حدود ۲۳۰ جایگاه به صورت آفلاین مشغول سوخت رسانی هستند.