مهندس مهدي غلام زاده مديرعامل به همراه مهندس امير قليچ خاني عضو هيئت مديره شرکت شهاب با ابراهيم درستي نماينده وزير صمت در اصناف کشور، عضو هيئت رئيسه اتاق اصناف ايران و تهران و رئيس اتحاديه فروشندگان صوتي و تصويري، تلفن همراه و لوازم جانبي تهران در محل اتاق اصناف ايران ديدار کردند.

پایگاه خبری کارونشان” دبنا “به نقل از اتاق اصناف تهران، در اين ديدار که عليرضا سلماني معاون فرهنگي، اجتماعي و ارتباطات اتاق اصناف تهران نيز حضور داشت، مهندس غلام زاده مديرعامل شرکت شهاب در ابتدا گزارشي از فعاليت ها و توليدات شرکت شهاب ارائه کرد و افزود: توجه به بيش از ۶ دهه فعاليت در زمينه توليد لوازم صوتي، تصويري و لوازم خانگي، تمام محصولات خود را با امکانات پيشرفته و به روز و با قيمت بسيار مناسب و ارزان تر از ما بقي رقباي خود، وارد بازار کند.

غلام زاده بيان داشت: ما در شركت شهاب با بهره مندي از پرسنل آموزش ديده و زبده، در راستاي توسعه رضايت مندي مشتريان، عرضه محصولات متنوع و ارايه خدمات فروش و پس از فروش فراگير را با رعايت الزامات و خواسته هاي سيستم هاي مديريت قوانين و مقررات، سر لوحه فعاليت هاي خود قرار داده ايم.

در ادامه ابراهيم درستي نماينده وزير صمت در اصناف کشور و عضو هيئت رئيسه اتاق اصناف ايران و تهران با تاکيد بر لزوم حمايت از توليدات داخلي به ويژه در حوزه صوتي، تصويري و لوازم خانگي بيان داشت: کيفيت، تنوع محصول، قيمت مصرف کننده و ارائه خدمات پس از فروش مناسب از مهمترين اقداماتي است که توليدکنندگان ايراني بايد مدنظر داشته باشند.

عضو هيئت رئيسه اتاق اصناف ايران و تهران افزود: امروز شاهد ارائه محصولات متنوع داخلي در اين حوزه هستيم و توليدات صوتي، تصويري و لوازم خانگي داخلي با نمونه هاي مشابه خارجي برابري مي کند.

رئيس اتحاديه فروشندگان صوتي و تصويري، تلفن همراه و لوازم جانبي تهران تاکيد کرد: نظام توزيع اصناف آمادگي کامل براي فروش محصولات داخلي را دارد و شرکت هاي توليدکننده داخلي بايد با برنامه ريزي و سرمايه گذاري در حوزه معرفي و فروش محصولات خود اقدمات لازم را انجام دهند.