به گزارش خبرگزاری دبنا، در مرداد ماه امسال ۳ هزار و۴۷۴ فقره شکایت توسط واحدهای بازرسی اصناف دریافت شد که ۶۱ درصد در بخش کالا و ۳۹ درصد در بخش خدمات بود.
از مجموع شکایات دریافتی۷ درصد به صورت حضوری، ۸۹ درصد تلفنی و ۴ درصد به صورت کتبی دریافت و رسیدگی شده است .
در عین حال پس از بررسی های معموله و ارزیابی کارشناسان تعداد ۳ هزار و ۴۳۴ فقره شکایت قابل پیگیری تشخیص داده شد که برای رسیدگی و برخورد قانونی به ادارات و مراجع ذیربط ارسال شده است.
همچنین از کل شکایات قابل پیگیری ۴ درصد منجر به رضایت شاکی، ۴۸ درصد متخلف، ۴۴درصد غیرمتخلف و ۴ درصد در دست بررسی است.
طبق گزارش واحد معاونت نظارت و بازرسی اتاق اصناف ایران، بیشترین عناوین تخلف مربوط به درج نکردن قیمت، گرانفروشی و عدم صدور صورتحساب است.
بیش از ۳۶ هزار فقره بازرسی از صنوف تهران در مرداد ماه انجام شد
پرینتبه گزارش خبرگزاری دبنا تعداد کل بازرسی ها از صنوف تهران در مردادماه سال جاری ۳۶ هزار و ۸۵۳ فقره بود که ۵ هزار و۴۰۷ فقره پرونده با برآورد جریمه پیشنهادی به ارزش بیش از۳۲ میلیارد و ۹۶۸ میلیون ریال تشکیل شده است.
https://debna.ir/?p=4630
برچسب ها
نوشته های مشابه
ثبت دیدگاه
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.