نرخ دلار طی نرخ گذاری‌های شبانه در بازار‌های تهران، هرات و سلیمانیه با کاهش شدید روبرو شد. اعلام خبر توافق صورت گرفته برای آزادسازی پول‌های بلوکه شده ایران در کره جنوبی طی ساعت‌های پایانی روز گذشته، منجر به ریزش قیمت دلار در تمامی بازار‌های نقدی و فردایی شد. بررسی کانال‌های نرخ گذاری ارز نشان می‌دهد […]

نرخ دلار طی نرخ گذاری‌های شبانه در بازار‌های تهران، هرات و سلیمانیه با کاهش شدید روبرو شد.

اعلام خبر توافق صورت گرفته برای آزادسازی پول‌های بلوکه شده ایران در کره جنوبی طی ساعت‌های پایانی روز گذشته، منجر به ریزش قیمت دلار در تمامی بازار‌های نقدی و فردایی شد.

بررسی کانال‌های نرخ گذاری ارز نشان می‌دهد قیمت دلار در بازار شبانه پنج شنبه با کاهش ۱۰۰۰ تومانی به نرخ ۴۸ هزار و ۵۰۰ تومان بازگشته است.

دیروز اخباری در رسانه‌های ایرانی و آمریکایی منتشر شد که از توافق ایران با آمریکا با میانجی‌گری کشور ثالث خبر می‌داد که گفته شده ۵ زندانی که جرمشان دور زدن تحریم‌ها بوده با زندانیان در آمریکا مبادله خواهند شد و ۶ میلیارد دلار از منابع بلوکه شده ایران نیز آزاد خواهد شد.

معاون امور سیاسی دفتر رئیس جمهور در حساب کاربری فضای مجازی خود نوشت: بعد از آزاد شدن پول‌های ایران در عراق، فرایند آزادسازی کل دارایی‌های ایران در کره جنوبی نیز آغاز شده است. تا زمان انتقال کامل پولها، زندانیان مدنظر آمریکا همچنان در ایران باقی می‌مانند.