در سالیان اخیر که فشار تحریم ها هم به زندگی و معیشت مردم فشار وارد کرد و هم چرخ تولید و صنعت کشور را هدف گرفته بود، بودند تولید کنندگانی با دست و پنجه نرم کردن با غول هفت سر تحریم های خارجی و برخی سو مدیریت های داخلی توانستند چرخ صنعت و کارآفرینی خود را بچرخانند و سفره جوانهای ایرانی را رنگین نگه دارند.

یکی از معزلات اصلی که کارآفرینان در سال های اخیر با آن مواجه بودند تغییر و نوسان قیمت ارز به صورت روزانه و بعضا لحظه ای بود و این موضوع باعث شد تا سرعت عمل کارآفرینان کاسته شود حال شما به این مورد اضافه کنید مشکلات اخذ مجوزات و طولانی بودن فرآیند آنرا.

در سالی که توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نام گذاری شده است شایسته است که مسئولان امر تدبیری را اتخاذ کنند تا تولید کنندگان و کارآفرینان کشور به جز فعالیت و تولید دغدغه ذهنی دیگری نداشته باشند.

گروه تولیدی لوسیفر که قریب به ده سال است در زمینه تولید پوشاک با کیفیت ایرانی فعالیت نموده است در حال حاضر به خاطر برخی سوتفاهمات دچار مشکل شده است و بیم آن می رود که بخاطر برخی تنگ نظری ها به ورطه نابودی کشیده شود، خالی از لطف نیست که بیان شود پوشاک لوسیفر در حال حاضر حدود ۳۰۰ اشتغال مستقیم ایجاد نموده است و تولیدات این مجموعه به کشور ترکیه که خود از تولید کنندگان برتر پوشاک خاورمیانه است در حال صادرات است و این موضوع قطعا برای کشور ما باعث سربلندی و افتخار است.

امید است تا با عنایت و توجه به شعار سال مراتب رفع موانع تولید در دستور کار قرار گیرد و برند ها و نشان های تجاری که در طول سالیان اخیر با سختی و مشقت توانسته اند یک ساختار سالم اقتصادی را بسازند مورد حمایت بیش از پیش قرار بگیرند.

پایان پیام/