حبیب الله بشارتی ،عضو اتاق اصناف کشور ، با تاکید بر مخالفت ۵۰ درصدی خود با جریان اتخابات گفت:تا حدی با مخالفم هستم چون آوردن افراد جدید و بدون تجربه در این صنف مفید نخواهد بود.

بشارتی عضور اتاق اصناف تهران در گفت وگو با پایگاه خبری دبنا گفت: عضویت در اتاق اصناف فقط نیازمند مطالعه تئوریک نیست . نیازمند افردای است که تجربه کافی جهت فعالیت در این خصوص را داشته باشند.
وی در پاسخ به فعالیت های خود در این بازه زمانی ۲۵ سال اظهار کرد: ما تمام تلاش خود را برای تغییر در بخش های مختلف تولید کشور انجام دادیدم ولی در مرحله اول با مشکلات بزرگی از جمله قانون و مجلس روبرو میشویم و برای تغییر در روند بازار و مشکلات ناشی از تورم نیاز به کسب مجوز جهت ایجاد تغییرات لازم از مجلس و کمسیون نظارت هستیم .
حبیب الله بشارتی ضمن گله مندی از روند به وجود امده در اجرای قوانین گفت: قانون مصوب به ارزش افزوده کالا ها قرار بود بر روی بخشی از کالا و فقط برای یک بار از تولیید کننده یا وارد کننده گرفته شود ولی روی هر کالایی از زمان تولید تا زمان مصرف چندین بار ارزش افزوده حساب میشود و اتاق اصناف با دادن تذکر های لازم نیز اختیاری جهت تغییر این روند را ندارد
عضو اتاق اصناف تهران تصریح کرد: بنده با جریان انتخابات به صورت کامل مخالف نیستم و پیشنهاد من به عنوان یک عضو ایجاد شرایط به صورت نصف نصف است یعنی با استفاده از انتخابات مردمی یک سری افراد جدید با زمینه فکری متفاوت را اضافه و یک سری افراد نا کار امد و قدمی اتاق اصناف را حذف کنند و گرنه اتاق اصناف نیازمند افردای با پیش زمینه طولانی و نا کارامد نیست و این تغییرات تا بخشی به نفع اتاق اصناف خواهد بود . ولی اجرای این طرح با شرایط نا مطروب و خذف کامل اعضای قدیمی اصناف مشکلات جدیدی را در این صنف ایجاد خواهد کرد

  • نویسنده : دنیا رنگ و بوی
  • منبع خبر : پایگاه خبری دبنا