رئیس اتحادیه اغذیه فروشان و مواد غذایی ضمن موافقت با جریان انتخابات گفت : من به شدت با نظر نمایندگان مجلس پیرامون برگزاری انتخابات موافق هستم و منتظر جذب نیرو جدید و کارآمد هستم .

اسد الله شهریور در گفت و گو با پایگاه خبری دبنا بیان کرد : من با این طرح کاملا موافقم و اصناف نیازمند نیروی جوان و جدید و این تغییرات اعمال شده از طرف مجلس کاملا به جاست ولی با توجه به وقفه ایجاد شده در روند انتخابات اعضای این صنف نیازمند یک بازه زمانی برای به اتمام رسوندن دوره خود هستند .
وی در ادامه افزود : تعداد زیادی از افراد سال های زیادی است که در خدمت مردم هستند و تجربه های بسیاری کسب کردند و این محیط نیازمند افرادی است که این تجربیات به آن ها منتقل شود تا بتوانند به خوبی نیرو های قبلی کار کنند یا تعدادی از افراد هر صنف را که کارآمد هستند را نگه داریم تا مانع ضربه خوردن این اتاق شویم .
ریس اتحادیه اغذیه فروشان و مواد غذایی ضمن اشاره به ۳۳ سال خدمت خود در این صنف تصریح کرد :با اینکه برگزاری انتخابات یک امر واجب است و تغییراتی را به همراه خواهد داشت ولی حذف تمامی افراد و اضافه کردن افراد بدون تجربه ممکن است شرایط را برای اعضای این صنف دشوار کند لذا گذاشتن یک برنامه آموزشی کوتاه مدت برای اعضای جدید یک امر مفید و لازم است تا هم روند قانونی کار طی شود و هم اتاق اصناف از این انتخابات آسیب نمبیند .

  • منبع خبر : پایگاه خبری دبنا