رئیس اتحادیه تاسیسات ساختمانی گفت : قانون باید رعایت شود ولی با ضوابط خاص خود و ممیزی کارکرد افراد تا انتخابات به درستی برگزار شود .

محمد نیرومند در گفت و گو با پایگاه خبری دبنا بیان کرد : با رعایت قانون و برگزاری انتخابات موافقم دو دوره متوالی و چهار دوره متناوب میتواند به جریان کار اصناف کمک کند ، الان تعداد زیادی از افراد در اتاق اصناف سال هاست که حضور دارند و زمان آن رسیده که صندلی خود را ترک کرده و محیط را برای افراد جوان این صنف باز کنند .
وی با اشاره به تازه ورود بودن خود اظهار کرد : من اولین دوره ریاستم در این اتاق است ولی با این وجود این نیاز را در اصناف میبینم که نیروی جدید را هرچه زودتر به این اتاق تزریق کنیم تا با ورود فکر و ایده جدید روند کار سرعت پیدا کند و تغییرات لازم ایجاد شود و کسانی که سنشان بالاست و کارایی ندارند بروند و این قانون از جانب مجلس اجرا شود .
رئیس اتحادیه تاسیسات ساختمانی تصریح کرد :با توجه به قانون ارائه شده از طرف مجلس تمامی اعضای این صنف موظف به برخوردای از یک سری شرایط هستند از جمله محدودیت سنی بنابراین بسیاری از اعضای سابق اتاق که بالای ۶۰ سال سن دارند باید حذف و نیروی جوان و پر انرژی با فکر تازه وارد اتاق شودند .

  • منبع خبر : پایگاه خبری دبنا