رئیس اتحادیه بوفه داران سینما و مجامع عمومی ضمن مخالفت خود با جریان انتخابات گفت : آوردن نیروی جدید مشکلات جدید را برای اتاق اصناف ایران به وجود خواهد آورد .

احمد رادان کوپایی در گفت و گو با پایگاه خبری دبنا بیان کرد : این جریان انتخابات طبق تبصره ۲ ماده ۲۲ قانون نظام صنفی برای اتاق اصناف مشکلات جدید به وجود خواهد آورد و رد شدن از موانع جدید برای این اتاق سخت خواهد بود. افرادی که سال ها در این صنف بودند به تمامی مسائل این صنف مشرف هستند و تغییر آن ها فکر خوبی نیست .
وی با اشاره به حضور ۲۰ ساله خود در این صنف تصریح کرد : اگر قرار بر جذب نیرو جدید باشد باید سال های زیادی منتظر یادگیری این نیرو ها باشیم تا بتوانند با مشکلات و اطلاعات این صنف آشنا بشوند و این بازه زمانی میتواند علیه این صنف باشد و نتایج نامطلوبی را به بار بیاورد .
رئیس اتحادیه بوفه داران سینما و مجامع عمومی افزود : باید کار را به کسی داد که تجربه کافی را داشته باشد و بتواند کارها را جلو ببرد ما در تمام این سال ها سعی کردیم بهترین خدمات را در اختیار ارباب رجوع قرار بدهیم . با گذشت تمام این سال ها من حتی نتوانستم مطالعه لازم را روی یک سری از پرونده ها انجام بدهم با اینکه سابقه کاری من نزدیک به ۲۰سال است.

  • منبع خبر : پایگاه خبری دبنا