رئیس اتحادیه کبابی و حلیم و آشپز تهران گفت : با ورود کرونا به کشور و درگیری بسیاری از صنف ها با این ویروس، بسیاری از غذاخوری های کشور زمین گیر شدند.

حسين محمدي در گفت و گو با پایگاه خبری دبنا گفت: طی دوسال گذشته و با ورود ویروس کرونا و درگیری کشور با مسائل این ویروس ، بسیاری از صنف های کشور ورشکسته شدند شیوع بیماری کرونا و تعطیلی سالن‌ها باعث شده که مردم کمتر رغبت برای خوردن غذا در بیرون‌ داشته باشند درواقع خطر کرونا باعث شده که مشتری‌های سالن های غذاخوری بسیار کم شود.
وی در ادامه افزود : با برخورد فروشندگان به موج بزرگی از گرانی و مشکلات بهداشتی تعدادی زیادی از افراد تصمیم به تعطیلی صنف خود گرفتند و از انجایی که قرار گرفتن افراد در فاصله کم در رستوران ها احتمال انتقال ویروس کرونا رو بیشتر می کرد بسیاری از غذاخوری ها یا به صورت بیرون بر، به فعالیت خود ادامه دادند یا به طور کلی رستوران خود را تعطیل کردند و به سمت فعالیت در صنف های دیگر رفتند .
رئیس اتحادیه کبابی و حلیم و آشپز تهران تصریح کرد : ما تمام تلاش خود را برای برگردان شرایط قبلی کرده ایم و با واکسینه شدن بیش از ۶۰ درصد افراد الان بهترین زمان برای بازگشایی مجدد رستوران ها با رعایت پروتکل های بهداشتی است تا قبل از دست دادن غذاخوری های بیشتر به بازار برگردیم .

  • منبع خبر : پایگاه خبری دبنا