تولیدکننده پوشاک لوسیفر گفت :من خود به عنوان یک تولید کننده تمام تلاشم را میکنم که از تولیدکنندگان داخلی حمایت کنم تا رقبای خارجی خود را شکست دهیم .

داود بنی جمالی روز جمعه ۲۴ دی ماه در گفت و گو با پایگاه خبری دبنا گفت: برند ونزر در زمینه دکوراسیون داخلی به صورت حرفه ای دارد فعالیت میکند و با اینکه فقط یک سال از ورود تخصصی ایشان به این حرفه میگذرد توانسته اند حجم بالای از کیفیت و مرغوبیت کالارا ایجاد کنند.
وی ضمن تشکر ویژه از مهران فرزین٫کارشناس اقتصاد کلان اظهار کرد: فرزین تا کنون تمام تلاش خود را برای حمایت از کالاهای داخلی انجام داده و ما قدردان این زحمات هستیم و از دولت نیز میخواهیم که تمامی تلاش خود را جهت کمک به تولیدات داخلی که هم اکنون قطب بزرگی از اقتصاد کشور هستند را بکند.

تولیدکننده پوشاک لوسیفر تصریح کرد:برند ونزر با تولید مبلمان کلاسیک و مینیمال توانسته حجم زیادی از نیاز های دفاتر و منازل را تامین کند و با این کیفیت به راحتی رقیب های خارجی خود را شکست دهد و من مدت است که همکاری خود را با این برند آغاز کردم و به عنوان یک تولید کننده دوست دارم پشت تولیدکنندگان این کشور بایستم و تا جایی که میتوانم به آن ها کمک کنم .