مدیر عامل گروه تولیدی صنعتی کفش شیما گفت: دولت با گذاشتن قوانین سخت و ایجاد مانع بر سر راه تولیدکنندگان جریان تولید را کند و محدود میکند.

محمد عرب روز جمعه ۲۴ دی ماه با حضور در نمایشگاه بین المللی گفت: این نمایشگاه به خوبی توانست قدرت صنعت کفش را نشان دهد و بر خلاف سال های قبل ما شاهد حضور پرنگ مردم بودیم تا بتوانیم توانایی صنعت کفش و صنایع وابسته ان از جمله چرم را به خوبی نشان دهیم و بتوانیم به عدم وابستگی خود را به کشور های خارجی نشان دهیم.

وی در ادامه افزود: با بالا و پایین بردن قیمت ارز جز ایجاد شرایط بهتر برای دولت برای هیچ یک از تولیدکنندگان سودی نداشته و به غیر از ضرر های سنگین عملکرد دیگری را ایجاد نکرده لذا با ثابت شدن قیمت ارز شرایط ثبات پیدا کرد و دیگر لزومی به وارد کردن قالب از خارج نبوده و هم اکنون قالب های کفش با بهترین کیفیت، داخل کشور تولید و عرضه میشود.

مدیر عامل گروه تولیدی صنعتی کفش شیما تصریح کرد: هم اکنون با قدرت گرفتن تولید و‌ آب و رنگ گرفتن آن در کشور بسیاری از مواد اولیه که از خارج وارد میشد داخل کشور تولید میشود و با کیفیت برابر با محصولات خارجی به بازار ارائه میگردد. اگر دولت از ارز برای زیر ساخت های کشور استفاده کند و آن را صرف کمک به تولیدات داخلی کند قطعا خیلی از نگرانی های تولیدکنندگان از بین خواهد رفت و تولید ایرانی رونق پیدا میکند.

  • نویسنده : دنیا رنگ وبوی