مشاور و مدرس کسب و کار و برنامه ریزی گفت:اگر جوانان کشور در انتخاب شغل دقت کنند و به غیر از علاقه به دنبال شغل های پول ساز باشند قطعا موفق خواهند شد.

مشاور و مدرس کسب و کار و برنامه ریزی در گفت و گو با پایگاه خبری کار و نشان “دبنا” گفت:اگر جوانان کشور در انتخاب شغل دقت کنند و علاوه بر علاقه به دنبال انتخاب شغل های به روز و درآمد ساز باشند قطعا موفق خواهند شد.
مهدی رمضانی مقدم در گفت و گو با پایگاه خبری دبنا گفت: خیلی از جوانان ما علاقه مند هستند که وارد بازار کار شوند اما به مشاورین کسب و کار مراجعه نمیکنند از نظر من بهترین شغل در حال حاضر فروشندگی است هرکسی که به این عرصه ورود پیدا کند و با گذراندن دوره های آموزشی و کسب تجربه، تخصص لازم را پیدا کند؛میتواند ‌به هر صنعتی ورود پیدا کند و در آن زمینه بالاترین موفقیت را داشته باشد .

وی در ادامه افزود: نقطه ضعف ما در بحث بیزینس(تجارت) ، صنعت و خدمات و بازار بحث فروش است این که افراد نمیتوانند به صورت درست فعالیت کنند و فوت و فن و باید و شاید کار را نمیدانند یک معضل بزرگ است در تمام دنیا بحث فروش در اولویت قرار دارد و به عنوان یک تکنیک مهم آموزش داده میشود ولی متاسفانه در کشور ما کمتر به این تکنیک و این روش توجه میشود فروشندگی ‌یکی از بهترین کار های دنیاست و کشور ما باید روی آن سرمایه گذاری کند و افراد متخصص را بسازد.

  • نویسنده : دنیا رنگ وبوی