رئیس هیئت مدیره پوشاک حاکا گفت: با توجه به مذاکرات انجام شده در وین و عملکرد دولت، ما منتظر کاهش قیمت ها هستیم تا بتوانیم با شرایط بهتری مواد اولیه را تهیه کنیم.

حمید افهمی در گفت و‌گو با پایگاه خبری دبنا گفت :بحث دلار یک مسئله مهم در زمینه معاملات داخلی و خارجی است. وقتی صحبتتغییر روند ارزی کشور است، چرا پس از بالا رفتن قیمت و بازگشت مجدد دلار به قیمت قبلی، قیمت ها تغییری نمیکنند ?چرا ما شاهد کاهش قیمت مواد داخلی نیستیم و قیمت ها با همان روند قبلی در بازار ارائه میشوند؟

وی در ادامه افزود:ما پتانسیل تولید نخ و پارچه را داریم قابلیت رنگرزی را داریم قیمت ارز نباید روی تهیه و تولید پارچه تاثیر گذار باشدولی شرایط به نحویست که با کوچیک ترین تغییر در قیمت ارز، ما شاهد نوسانات شدیدی در قیمت مواد اولیه هستیم و این باعث ضررهای مالی بسیاری در این صنعت میشود.

رئیس هیئت مدیره پوشاک حاک تصریح کرد: درصد سود و زیان تاجران و تولیدکنندگان باید مشخص شود تا با تغییر در قیمت ارز شاهدنوسانات زیاد قیمت در خرید و فروش مواد نباشیم . با اجرای سیاست های درست میتوانیم مسیر تولید و‌پخش کالا را راحت تر کنیم ما درحاکا داریم تمام سعی خود را جهت تولید یک محصول ایرانی با کیفیت با استفاده از کمترین مواد خارجی میکنیم.