مشاور و مدرس کسب و کار و برنامه ریزی گفت:برای انجام یک کار و خلق یک اثر ابتدا باید آن را در ذهن تصور و تعریف کرد تا بتوان به واقعیت تبدیلش کرد.

مهدی رمضانی مقدم در گفت و گو با پایگاه خبری دبنا گفت: حدود چهل سال در زمینه صنعت سنگ فعالیت کرده‌ام و به علت علاقه زیاد خود به حوزه کار و تجارت، بازار های کاری متفاوتی را تجربه کرده‌ام. اما بیزینس اصلی من همیشه سنگ بوده است و در کنارش به تدریس و مشاوره و مشارکت در صنایع و حرفه‌های مختلف پرداخته‌ام؛ مانند طلا و جواهر و ایجاد بیش از ۵۰ حرفه و صنعت دیگر به صورت مشارکتی. اما در حال حاضر بیشترین تمرکزم روی صنعت سنگ و فرانچایز است.

وی در ادامه افزود: هم اکنون هدف اصلی من گسترش برندینگ و برندسازی است . من معتقدم تمام فعالیت‌های یک انسان از عملکرد تا خروجی رفتار هایش، از ذهن فرد شروع میشود و هر فرد در هر حوزه‌ی فعالیتی، برای خلق یک اثر ابتدا در ذهنش آن را میسازد، تصور میکند و سپس آن را به مرحله‌ی اجرا در می‌آورد. امکان به واقعیت پیوستن یک کار قبل از تصور کردنش،بسیار کم است؛ پس همواره باید ابتدا در ذهن فرایند آن را شکل دهیم و سپس آن را اجرا کنیم؛ من به این فرایند جراحی ذهن میگویم.

مشاور و مدرس کسب و کار و برنامه ریزی تصریح کرد: ذهن انسان وقتی مشغول میشود، عملکردش کاهش می‌یابد و ضعیف میشود و نمیتواند مثل قبل عمل کند . من موانع ذهنی را شناسایی کرده‌ام و راهکار های پاک سازی آن را پیدا کرده‌ام و به این نتیجه رسیده‌ام که انسان برای رسیدن به یک ذهن سالم چه فرمول هایی را باید به کار ببرد تا بتواند ذهنی سالم داشته باشد، و من تمام این موارد را سعی کرده‌ام در کلاس هایم آموزش دهم تا به مردم کمک کنم و توانسته‌ام در این مسیر به مبحث جراحی ذهن برسم.