مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از برگزاری دومین نمایشگاه تخصصی «مد و لباس ایرانی اسلامی» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل دبنا، مسعود ویژه پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برپایی دومین نمایشگاه تخصصی «مد و لباس ایرانی اسلامی» در همدان اظهار کرد: این نمایشگاه به همت مجموعه حامیان آویژه با هدف عرضه مستقیم محصولات عفاف و حجاب ایرانی اسلامی و با رویکرد حمایت از طراحان و تولیدکنندگان داخلی برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه نخستین نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی استان همدان، آذرماه سال گذشته برگزار شد، خاطرنشان کرد: پس از برگزاری دوره نخست نمایشگاه و ارزیابی نظرسنجی‌های مردمی و همینطور کارشناسی نقاط ضعف و قوت مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: در این دوره از نمایشگاه با بهره‌گیری از تجربیات گذشته، تلاش خواهد شد گامی موثر در راستای توسعه و رشد حوزه پوشاک و لباس ایرانی اسلامی برداشته شود.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه ۲۱ تیرماه و همزمان با هفته حجاب و عفاف آغاز به کار می‌کند، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده ۵۰ ویژند (برند) از ویژندهای مطرح حوزه پوشاک ایرانی اسلامی در این دوره از نمایشگاه حضور خواهند داشت.

ویژه تصریح کرد: دومین نمایشگاه «مد و لباس ایرانی اسلامی» استان همدان با همکاری بخش خصوصی برگزار می‌شود و دستگاه‌های اجرایی استان هم از جمله شهرداری همدان، امور بانوان استانداری، اداره کل فنی حرفه‌ای، اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان برای مشارکت در این رویداد بزرگ هنری اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه رویکرد عدالت فرهنگی و هنری در همه بخش‌ها مد نظر این ادره کل قرار دارد؛ اظهار کرد: برای بهرمندی مردم در شهرستان‌های تابعه از این رویداد هنری، ملایر هم مهرماه امسال میزبان برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی «مد و لباس ایرانی اسلامی» در این شهرستان خواهد بود.

  • منبع خبر : فارس همدان